• سه‌شنبه / ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ / ۰۷:۰۵
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1400111208651
  • خبرنگار : 71434

سفارت اسرائیل در اوکراین بسته شد

سفارت اسرائیل در اوکراین بسته شد

منابع عبری زبان گزارش دادند که سفارت رژیم صهیونیستی در اوکراین به دلیل مشکلات مربوط به پرداخت دستمزدهای کارکنان تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

به گزارش ایسنا، شبکه ۱۳ تلویزیون اسرائیل اعلام کرد کارمندان سفارت رژیم صهیونیستی در اوکراین به دلیل اختلاف نظر با وزارت دارایی این رژیم تصمیم به تعطیلی آن تا اطلاع ثانوی گرفتند.

این شبکه گزارش داد که "کمیته پرسنل وزارت خارجه اسرائیل تایید کرد که به دلیل اختلافات بین این کمیته و وزارت دارایی اسرائیل سفارت اوکراین تا اطلاع ثانوی بسته خواهد بود."

وزارت دارایی اسرائیل اخیرا تصمیم گرفت از ماه آینده مبلغی را از حقوق کارکنان سفارت اسرائیل در اوکراین کسر کند.

کارمندان سفارت رژیم صهیونیستی در کی‌یف در تلاش هستند تا راه حلی برای این بحران بیابند.  

این شبکه عبری به نقل از کارکنان سفارت اسرائیل نوشت که "وزارت دارایی به خواسته‌های آنها مبنی بر عدم کاهش دستمزدها توجهی نکرده و این امر منجر به اعلام توقف فوری تمام فعالیت های کارمندان در سفارت اسرائیل در کی‌یف شد."

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۱۱-۱۲ ۰۸:۳۱

اینها بهانه است. جنگ اوکراین مانند جنگ گرجستان در حقیقت جنگ علیه صهیونیسم است.

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۱۲ ۰۸:۴۸

بزرگترین اشتباه رو کردید

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۱۲ ۱۰:۳۵

سفارت اسرائیل جاسوس خانه بودنه سفارت؛حالا روسیه واوکراین به هدفهای پلیدصهیونیستها پی بردندیانه؟؟!آیابازهم ازصهیونیستهاحمایت خواهیدکرد؟دیدیدکه چگونه ازپشت بهتون خنجرزد@!!.

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۱۲ ۱۴:۰۲

وقتی در 11سپتامبر برج دو قلوی تجارت جهانی مورد هدف قرار گرفت تمام یهودیان صهیونیست در آن روز در برج حاضر نبودند و سر کارشان نیآمده بودند چون از برنامه ریزی و طرح انهدام خبر داشتند حتی یک صهیونیست در این حمله کشته نشد.....حالا در کیف و در اوکراین همان سناریو با بهانه های واهی و خنده دار در حال اجراست چون صهیونیست ها و متحدشان آمریکا میدانند چه چیزی در حال اتفاق است.....