• سه‌شنبه / ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۲:۴۲
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1400111209109
  • خبرنگار : 50182

مشکل بلیت‌فروشی جشنواره "فیلم فجر" امروز مرتفع می‌شود/ اعلام سانس‌ اکران 16 فیلم در کرمانشاه

مشکل بلیت‌فروشی جشنواره "فیلم فجر" امروز مرتفع می‌شود/ اعلام سانس‌ اکران 16 فیلم در کرمانشاه

ایسنا/کرمانشاه معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به مشکلات پیش آمده در سایت های بلیت فروشی جشنواره فیلم فجر، گفت: معاونت سینمایی وزارت ارشاد قول داده که مشکلات به سرعت برطرف و از امروز(12 بهمن) بلیت فروشی آغاز شود.

مهدی ربانی نژاد در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به میزبانی کرمانشاه در برگزاری چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر گفت: امسال برای نهمین بار کرمانشاه میزبان این جشنواره می شود و 16 فیلم جشنواره در استان اکران خواهد شد.

وی افزود: فیلم های این جشنواره از 15 تا 22 بهمن در دو سینمای آزادی و فرهنگ  کرمانشاه اکران می شود.

ربانی نژاد با اشاره به وجود برخی مشکلات در فروش اینترنتی بلیت های جشنواره گفت: قرار بود بلیت فروشی جشنواره از روز گذشته (یازدهم بهمن) شروع شود که به دلیل برخی مشکلات فعلا آغاز نشده است.

وی افزود: با توجه به صحبت های صورت گرفته مسئولین معاونت سینمایی وزارت ارشاد قول داده اند که این مشکلات امروز مرتفع شده و بلیت فروشی جشنواره آغاز شود.

معاون هنری و سینمایی با اشاره به اکران فیلم های جشنواره در دو سانس 18 و 20:30 در سینماهای کرمانشاه، گفت: اکران 16 فیلم جشنواره در این دو سینما بصورت ضربدری خواهد بود، یعنی فیلمی که در سینما آزادی در سانس ساعت 18 نمایش داده می شود، همان فیلم در همان روز در سانس 20:30 در سینما فرهنگ اکران می شود.

وی افزود: بر این اساس در سینما آزادی در دو سانس 18 و 20:30 به ترتیب روز جمعه (15 بهمن) فیلم «خائن کُشی» و «درب»، روز شنبه (16 بهمن) فیلم «ملاقات خصوصی» و «ماهان»، روز یکشنبه (17 بهمن) «مردبازنده» و «هناس»، روز دوشنبه (18 بهمن) «بدون قرار قبلی» و «بیرو»، روز سه شنبه (19 بهمن) «شب طلایی» و «موقعیت مهدی»، روز چهارشنبه (20 بهمن) «شادروان» و «برف آخر»، روز پنجشنبه (21 بهمن) «شهرک» و «علفزار» و روز جمعه (22 بهمن) «دسته دختران» و «ضد» به نمایش درخواهد آمد.

ربانی نژاد تصریح کرد: در سینما فرهنگ هم در سانس های 18 و 20:30 به ترتیب روز جمعه (15 بهمن) فیلم «درب» و «خائن کُشی»، روز شنبه (16 بهمن) فیلم «ماهان» و«ملاقات خصوصی»، روز یکشنبه (17 بهمن) «هناس» و «مردبازنده»، روز دوشنبه (18 بهمن) «بیرو» و «بدون قرار قبلی»، روز سه شنبه (19 بهمن) «موقعیت مهدی » و «شب طلایی»، روز چهارشنبه (20 بهمن) «برف آخر» و «شادروان»، روز پنجشنبه ( 21 بهمن) «علفزار» و «شهرک» و روز جمعه (22 بهمن) «ضد» و «دسته دختران» اکران خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha