• سه‌شنبه / ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۳:۳۴
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1400111209203
  • خبرنگار : 50123

نواخته شدن زنگ انقلاب اسلامی در شهرکرد

نواخته شدن زنگ انقلاب اسلامی در شهرکرد

ایسنا/چهارمحال و بختیاری همزمان با آغاز دهه مبارک فجر، زنگ انقلاب اسلامی با حضور نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و جمعی از مسئولان در شهرکرد نواخته شد.

فرحناز قائدامینی ۱۲ بهمن‌ماه در آیین نواختن گلبانگ انقلاب اسلامی همزمان با لحظه ورود تاریخی امام راحل (ره) به میهن اسلامی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره‌ آن روزها و تبریک ایام‌الله دهه فجر، اظهار کرد: ۱۲بهمن سال ۱۳۵۷ روز تحولی عظیم در تاریخ باشکوه ایران اسلامی است که با ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) پس از ۱۴ سال تبعید و ایستادگی به میهن عزیز رقم خورد، به طوری که دشمن در برابر اراده این مرد بزرگ شکست و انقلاب شکوهمند اسلامی متولد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه بی‌شک انقلاب اسلامی یکی از بزرگ‌ترین افتخارات و دستاوردهای ملت ایران در طی دوره‌های مختلف تاریخی است، افزود: انقلاب اسلامی در سایه بیداری، انسجام و همدلی مردم با رهبری امام خمینی و در جهت حق‌طلبی، ستم‌ستیزی، اصلاح‌گری، عدالت‌خواهی و آزادی‌خواهی آگاهانه و دوری از هرگونه افراط و تفریط به وقوع پیوسته است.

وی گفت: در این میان نقش معلمان و دانش‌آموزان در شکل‌گیری و پیروزی انقلاب اسلامی ستودنی است، به طوری که معلمان در تمامی بزنگاه‌های مهم و حساس تاریخی نقش بی‌بدیلی ایفا کرده و همواره با ایستادگی، مقاومت و ایثار درس‌های بزرگی به جامعه داده‌اند، همچنین دانش‌آموزان نیز با تاسی از معلمان خود در پیروزی انقلاب اسلامی و حفاظت و حراست از آن خوش درخشیدند.

قائدامینی بیان کرد: در حال حاضر که در چهل و سومین فجر و در گام دوم انقلاب اسلامی قرار داریم، معلمان با اراده و اقتدار ایستاده‌ و با مجاهدت و از خودگذشتگی اجازه نمی‌دهند هیچ مساله‌ای حتی شیوع ویروس منحوس کرونا موجب تعطیلی تعلیم و تربیت شود، در صورتی که در سال‌های ۵۶ و ۵۷ مدارس به دلیل راهپیمایی دانش‌آموزان تعطیل بود.

مدیرکل آموزش‌وپرورش چهارمحال‌وبختیاری در پایان با اشاره به طرح رتبه‌بندی معلمان، خاطرنشان کرد: از سوی مقام عالی وزارت آموزش و پرورش اراده‌ای محکم و قوی برای اجرای هرچه بهتر این طرح شکل گرفته است که تقاضا می‌شود باوجود همه مشکلات معیشتی و اقتصادی، مقامات بالای کشور اجازه ندهند که این مساله به ایجاد تفرقه میان مردم و مسئولان و صنوف مختلف تبدیل شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha