• سه‌شنبه / ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۴:۵۹
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1400111209352

استفاده از ظرفیت‌های بین بخشی نمایشگاه گردشگری، رویکرد میراث فرهنگی خراسان شمالی

استفاده از ظرفیت‌های بین بخشی نمایشگاه گردشگری، رویکرد میراث فرهنگی خراسان شمالی

ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی گفت: در پانزدهمین نمایشگاه گردشگری بین المللی تهران، رویکرد اصلی ما استفاده از ظرفیت‌های بین بخشی بوده است.

علی مستوفیان در حاشیه پانزدهمین نمایشگاه گردشگری بین المللی تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی ایسنا از خراسان شمالی، با اشاره به اینکه به دلیل اهمیت این نمایشگاه، خراسان شمالی حضور پر رنگ‌تری نسبت به سال‌های گذشته داشته است، اظهار کرد: این نمایشگاه امروز به پایان می رسد و در آن نشست‌های تخصصی بسیاری با حضور مسئولان وزارتی، استانی و بخش خصوصی برگزار کردیم.

وی با بیان اینکه نشست مشترکی بین وزارت میراث فرهنگی و وزارت کشور برگزار شد، اظهار کرد: وزیر کشور نیز به استانداران تأکید کرد که با فرمانداران و دهیاران در خصوص توسعه گردشگری استان‌ها برنامه ریزی لازم را انجام دهند.

وی با اشاره به اهمیت برنامه ریزی برای روزهای پساکرونا، تصریح کرد: به طور قطع استقبال گردشگران و توریست‌ها پس از دوران کرونا از فضاهای گردشگری بسیار زیاد است و باید در این خصوص برنامه‌ریزی مناسب انجام شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی با اشاره به بازدید وزیر کشور و مسئولان استان از غرفه خراسان شمالی،  اظهار کرد: در این نمایشگاه اتفاقات خوبی برای حوزه گردشگری و صنایع دستی استان رخ داد و از ظرفیت‌های بین بخشی استفاده کردیم.

مستوفیان در پایان تأکید کرد: شوراهای شهر استان، استانداری، اوقاف، نماینده وزارت امور خارجه در استان و... همه پای کار آمدند تا بتوانیم بخشی از مشکلات حوزه گردشگری و صنایع دستی استان را رفع کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha