• سه‌شنبه / ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۸:۱۸
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1400111209518
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

مربی تیم ملی شنا:

برای رسیدن به مدال بازی‌های آسیایی برنامه داریم

برای رسیدن به مدال بازی‌های آسیایی برنامه داریم

ایسنا/اصفهان مربی تیم شنا باشگاه اریس با بیان اینکه ظرفیت بسیار خوبی داریم که توانستیم در لیگ شنا، سکوهای بسیاری را به خود اختصاص دهیم، گفت: در صورت حمایت می‌توانیم مدال‌آوری کنیم.

گامر دیلانچیان در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص وضعیت لیگ برتر شنا اظهار کرد: رقابت‌های این فصل لیگ برتر شنا با شرکت ۱۲ تیم در جریان است، تیم اریس از اصفهان نیز امسال با ترکیبی از شناگران جوان و نوجوان در مسابقات حضور دارد که توانستیم عملکرد بسیار خوبی در دور رفت داشته باشیم و در کنار سکوهای قهرمانی که در بیشتر موارد داشتیم، در پایان مرحله اول نیز نایب‌قهرمان شدیم.

وی افزود: لیگ برتر شنا در ۳ مرحله برگزار می‌شود که مرحله اول آن در دی‌ماه برگزار شد، دور دوم در ماه جاری و مرحله پایانی در اسفندماه برگزار می‌شود.

وی با تقدیر از مسعود جابرزاده، مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی اریس اصفهان، گفت: با کمک و حمایت باشگاه شناگران اصفهانی توانستیم در مسابقات ورودی المپیک شرکت کنیم و بدون کمک مربی خارجی توانستیم ورودی حدنصاب B المپیک را کسب کنیم که به دلیل کاهش تعداد نفرات حاضر در المپیک، حدنصاب B نماینده ما به‌صورت مستقیم راهی المپیک نشد.

دیلانچیان اضافه کرد: متأسفانه شیوع ویروس کرونا بسیاری از برنامه‌های ملی را تحت‌تأثیر قرار داد و در دقیقه ۹۰ مجوز حضور در مسابقات بلغارستان را کسب کردیم و با تلاش و عملکرد بسیار خوبی که شناگران ما داشتند، توانستیم حدنصاب مسابقات جهانی را به دست آوریم.

وی با اشاره به بازی‌های آسیا چین خاطرنشان کرد: برای حضور در بازی‌های آسیایی برنامه داریم، هدف ما کسب مدال است. در صورت تحقق این مسئله، برای اولین‌بار خواهد بود که به مدال در این بازی‌ها دست پیدا می کنیم، برای رسیدن به این هدف نیاز به برنامه‌ریزی مدون، منسجم و حمایت‌های بسیار خوب داریم تا بتوانیم به کسب مدال امیدوار باشیم.

مربی تیم ملی شنا با بیان اینکه متاسفانه در شنا مشکلات زیادی داریم، اضافه کرد: مشکلات آنقدر زیاد است که نمی‌دانیم کدام را بگوییم، حتی سکوی استاندارد برای تمرینات در اختیار نداریم تا در شرایط مناسب و استاندارد تمرین داشته باشیم، امیدواریم اداره کل ورزش اصفهان نیز کمک کند تا ورزشکاران استعدادهای خود را بهتر نشان دهند.

دیلانچیان گفت: باشگاه فرهنگی ورزشی اریس یک باشگاه کاملاً خصوصی است که زحمات زیادی برای توسعه رشته شنا در بخش بانوان و آقایان کشیده است، بخش خصوصی وارد حوزه ورزش می‌شود تا چتر حمایتی خود را برای ورزشکاران باز کند، بنابراین برای ماندن نیاز به تشویق و حمایت دارند و از مسئولان می‌خواهیم که باشگاه اریس و مدیرعامل این باشگاه را مورد حمایت قرار دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha