• سه‌شنبه / ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۸:۵۲
  • دسته‌بندی: حقوقی و قضایی
  • کد خبر: 1400111209537
  • منبع : دادستانی تهران

دیدار رئیس کل و مسئولان قضایی دادگستری استان تهران با ۱۷۰ نفر از مراجعان

دیدار رئیس کل و مسئولان قضایی دادگستری استان تهران با ۱۷۰ نفر از مراجعان

رئیس کل و مسئولان قضایی استان تهران به مناسبت آغاز سالروز دهه فجر انقلاب اسلامی طی ملاقات مردمی خود با ۱۷۰ نفر از مراجعان ضمن استماع مشکلات حقوقی و قضایی آنان، دستورات لازم را جهت رسیدگی صادر کردند.

به گزارش ایسنا به نقل از رسانه و ارتباطات دادگستری کل استان تهران در راستای پاسخگویی به مراجعین دیدار مردمی علی القاصی‌مهر، رئیس کل و مسئولان قضایی دادگستری استان تهران در سالن ولایت مجتمع قضایی امام خمینی(ره) برگزار شد.
در این دیدار که با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد، رئیس کل و سایر مسئولان قضایی دادگستری استان تهران به درخواست‌های حقوقی و قضایی ۱۷۰ نفر از مراجعان رسیدگی کردند.
القاصی‌مهر به صورت چهره به چهره با مراجعان دیدار و با استماع مشکلات و در خواست‌های مراجعان، دستورات مقتضی را در جهت رفع مشکلات آنان صادر کرد.
درخواست اعمال ماده ۴۷۷ قانون آیین دادرسی کیفری درخواست مرخصی، عفو و آزادی مشروط برای زندانیان اهم درخواست‌های مطرح شده از سوی مراجعان در ملاقات با رئیس کل و مسئولین قضایی دادگستری استان تهران بود.
مسعود ستایشی قائم مقام دادگستری، جعفری رئیس کل محاکم عمومی و انقلاب تهران ،حسن زاده معاون قضایی و رییس حوزه ریاست، عباس ذاقلی معاون قضایی و سرپرست دادگاه‌های تجدید نظر، جواهری معاون قضایی و سرپرست دادگاه‌های کیفری یک استان تهران ،حاجی‌پور معاون قضایی و معاون نظارت و پیگیری، نعمت‌الله بهروزی سرپرست معاونت حقوقی، دهقانی نیا معاون قضایی رییس کل دادگاههای عمومی وانقلاب تهران، سید عباس حسینی معاون قضایی دادستان تهران طی این برنامه با مراجعان ملاقات و ضمن بررسی درخواست‌ها دستورات لازم را در جهت رفع مشکلات آن‌ها و در چارچوب قانون صادر کردند.
 
شایان ذکر است؛ واحد ملاقات مردمی دادگستری استان تهران در طول هفته به پاسخگویی و دریافت مکاتبات و درخواست‌های مراجعان می‌پردازد و با تعیین وقت و دعوت از مراجعان به‌صورت ارسال پیامک نشست های دیدار مردمی را به‌صورت هفتگی و در جهت پاسخگویی به مراجعان برگزار می‌کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha