• سه‌شنبه / ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ / ۲۲:۲۹
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1400111209622
  • خبرنگار : 50199

تصویب طرح تفصیلی ساری در انتظار شورای عالی شهرسازی

تصویب طرح تفصیلی ساری در انتظار شورای عالی شهرسازی

ایسنا/مازندران رئیس شورای شهر ساری بر ضرورت تصویب طرح تفصیلی در شورای عالی شهرسازی و برگشت منافع به مردم تاکید کرد.

پرویز شعبانی سه شنبه در نطق پیش از دستور جلسه شورای شهر ساری با اشاره به اینکه در عمر ۴۳ ساله با برکت انقلاب اقدامات خوبی انجام شد، اظهار کرد: امیدواریم در سایه رهبری پیشرفت های بزرگتری را شاهد باشیم.

وی گفت: با پیگیری هایی که انجام‌ شد پیرو حضور معاون‌ وزیر راه و شهرسازی در ساری، در بررسی طرح تفصیلی نتایج خوبی حاصل شد که امیدواریم این طرح در شورای عالی شهرسازی تصویب شده و به نتایج خوبی برسد.

شعبانی با تشکر از حضور همیشگی و پر رنگ نمایندگان شهر و مدیران ارشد سازمان شهرداری ها و دهیاری ها در کشور و ساری گفت: جهت پیگیری مسائل حوزه پسماند، حمل و نقل، آتش نشانی و پروژه نیروگاه زباله سوز پیگیری و توجهات خوبی انجام گرفته است به نحوی که در یکی از این نشست ها، تکمیل پروژه زباله سوز مطرح شد که مدیران سازمان همیاری ها و دهیاری های کشور قول مساعد دادند که به تعهدات مالی خود نسبت پروژه زباله سوز عمل کرده و این چالش به زودی حل شود.

رئیس شورای شهر ساری ادامه داد: در عین حال برای تکمیل انتقال آبهای سطحی نیز با حمایت فرماندار ساری، نوید اقدامات موثری در این بخش داده شد.

شعبانی از مدیران استانی نیز درخواست کرد قبل از انجام مصاحبه ها نسبت به بررسی مسائل اقدام کرده و اطلاعات لازم را دریافت کنند تا با گزارشات خلاف واقع، دلسردی مردم فراهم نشود.

وی افزود: گفته شده که ماشین آلات زباله سوز دست دوم بوده و از فناوری های کشور دیگر است که این موضوع حقیقت نداشته و کذب است زیرا هنوز تجهیزات نیروگاه مورد استفاده قرار نگرفته است.

خدمت به مردم و اعتمادسازی اولویت شهرداری

در ادامه این‌ جلسه، شهرام ایرجی عضو شورای شهر ساری با بیان اینکه انقلاب اسلامی، انقلاب پابرهنگان و مستضعفان بود، اظهار کرد، بنا به تاکیدات بنیانگذار و معمار کبیر انقلاب اسلامی باید به قشر مسضعف که ولی نعمت ما هستند خدمت کرد. 

وی افزود: وظیفه داریم که در مسیر قانون با توجه به ظرفیتی که وجود دارد در ساخت مسکن محرومان و در کنار بسیج سازندگی و خیرین مسکن ساز اقدامات جهادی را انجام دهیم تا گام کوچکی در مسیر محرومیت زدایی برداشته شود.

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر ساری با تقدیر از اقدامات خوب شهردار و اعضای شورا در تخفیف به شهروندان خوش حساب گفت: وجدان حکم می کند که تصمیمات به نفع همه مناطق شهر باشد.

ایرجی با تاکید بر اینکه آنچه ساری به آن نیاز دارد رفاه اجتماعی و هم افزایی نیروهای موثر در شهر است، تصریح کرد: ساری در سال گذشته اتفاقات تلخی را تجربه کرده و اعتماد شهروندان به شهرداری به کمترین حد خود رسیده است و باید به اقدامات مناسب این اعتماد را برگردانیم تا شهروندان با شهرداری آشتی کنند.

وی برخی از اقدامات شهردار فعلی ساری را در جلب رضایت و امید شهروندان موثر برشمرد و گفت: امروز نوبت ما است که با همبستگی خود این اعتماد را کامل کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha