• چهارشنبه / ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۵:۱۳
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: 1400111310314
  • خبرنگار : 50136

همزمان با دهه فجر

۹ روستای تکاب به شبکه سراسری گاز متصل شد

 ۹ روستای تکاب به شبکه سراسری گاز متصل شد

ایسنا/آذربایجان غربی امروز ۱۳ بهمن ماه طی مراسمی با حضور همتی نماینده مردم تکاب و شاهین‌دژ، ستوده فرماندار و امام جمعه شهرستان، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان شهرستان در محل مسجد روستای قوجه برگزار شد، پروژه گازرسانی به ۹ روستای محور مائین بلاغ مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

اخوان رئیس اداره گاز تکاب در این مراسم با اعلام اینکه این ۹ روستا شامل: مائین بلاغ، آقابیک، درویش رش، قوجه، علی آباد، نخوددره، تپه بر، قلدره سفلی و قلدره علیا است، گفت: این روستاها در قالب پروژه‌ی ۲۰ روستایی محور مائین بلاغ گازدار شدند و گازرسانی به مابقی روستاها نیز در دست اقدام است.

وی با اشاره به سختی گازرسانی به این روستاها بدلیل شرایط جغرافیایی، اظهار کرد: طی این پروژه ۵۰ کیلومتر شبکه‌گذاری با صرف ۱۱۰ میلیارد ریال اعتبار صورت گرفته است.

رئیس اداره گاز تکاب افزود: با گازدار شدن این روستاها ۵۲۸ خانوار از نعمت گاز برخوردار شدند.

وی با اعلام اینکه در حال حاضر با گازدار شدن این ۹ روستا تعداد روستاهای گازدار شهرستان به ۴۰ مورد رسیده است، خاطرنشان کرد: با اتمام پروژه های گازرسانی در دست اقدام تعداد خانوار روستایی بهرمند از گاز در شهرستان به بیش از ۸۰ درصد خواهد رسید.

در ادامه این مراسم، ستوده‌فر فرماندار تکاب‌ با تقدیر از زحمات بی‌وقفه تلاشگران گاز و پیمانکاران این پروژه، گفت: ضروری است اهالی منطقه نیز با شرکت گاز و عوامل پیمانکاری همکاری لازم را جهت سهولت درفرایند گازرسانی را به عمل آورند.

همتی نماینده مردم تکاب و شاهین‌دژ در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم ضمن تقدیر از تلاش شرکت گاز درگازرسانی به مناطق‌ محروم، تسریع در روند اجرای پروژه‌های گاز رسانی و شروع عملیات نصب علمک در روستاهای تزریق گاز شده را خواستار شد.

وی ابراز امیدواری کرد، روند گازرسانی به ۱۱ روستای باقیمانده محور مائین بلاغ نیز با سرعت عمل بالا به مرحله بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha