• چهارشنبه / ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۵:۵۰
  • دسته‌بندی: فرهنگ حماسه
  • کد خبر: 1400111310349
  • خبرنگار : 71451

مردمی بودن از مهم‌ترین رویکردهای انقلاب اسلامی است

مردمی بودن از مهم‌ترین رویکردهای انقلاب اسلامی است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: امروز باید واقعیت‌ها گفته شود مردم ما به‌ویژه جوانان و نسل‌های آینده باید بدانند چه شرایطی قبل از انقلاب در کشور حاکم بوده است

به گزارش ایسنا، سلیمان رستمیان در نشست هم‌اندیشی برگزاری مراسم‌های دهه فجر، با گرامی‌داشت یاد و خاطر شهدا، ایثارگران و تبریک چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، دهه فجر را تداعی‌گر مبارزه ملتی غیور در جهت حفظ ارزش‌های اسلامی دانست و توضیح داد: امام (ره) تأکیدات بسیاری در مورد بزرگداشت دهه فجر داشتند که باید خوبی‌ها و انقلاب را به اطلاع مردم برسانید که این مهم امروز هم مورد تأکید مقام معظم رهبری است، دشمنان انقلاب زیاد هستند و برعلیه آن تلاش می‌کنند، ما در نقطه پرگار انقلاب قرار داریم و به‌عنوان کسانی که در نهادی برخاسته از دل انقلاب بوده و بر سر سفره شهدا نشسته‌ایم باید نسبت به دیگران بیشتر متعهد باشیم.


وی افزود: خیلی‌ها در تلاش هستند تا جمهوری اسلامی و انقلاب را ناکارآمد جلوه دهند. امروز باید واقعیت‌ها گفته شود مردم ما به‌ویژه جوانان و نسل‌های آینده باید بدانند چه شرایطی قبل از انقلاب در کشور حاکم بوده است، حکومتی با یک سبک و سیاقی خاص که در آن حق‌وحقوق اجتماعی وجود نداشت و با پول کلان نفت در خارج از کشور سرمایه‌گذاری می‌کردند و امروز با همان پول برعلیه مردم و انقلاب مشغول فعالیت هستند. اسلامی بودن و مردمی بودن از مهم‌ترین رویکردهای انقلاب اسلامی است، انقلاب اسلامی مردم را از ظلم و استبداد خارج کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز بابیان اینکه جریان دفاع مقدس با تأسی از جریان انقلاب شکل گرفت تصریح کرد: برای این پیروزی بسیار خون‌ها ریخته شده و خیلی‌ها رنج کشیدند که بسیاری از آنها هم گمنام بودند، خانواده‌های شهدای انقلاب رنج‌های زیادی را متحمل شده‌اند، امروز متأسفانه به علت تکرار سال‌ها و عدم انتقال درست شرایط به نسل‌ها مشارکت نسل نوجوان و جوان در برگزاری جشن‌های انقلاب کم‌رنگ شده است.

رستمیان در پایان تأکید کرد: ما در بنیاد شهید و امور ایثارگران به‌عنوان نهادی برگرفته از بطن انقلاب و افضل نهادها باید تلاش کنیم کاری اثرگذار در جامعه انجام دهیم و نسبت به تکلیف خود ادای دین کنیم، همه مجموعه باید در برگزاری مراسم‌های دهه فجر نقش داشته باشند و مشارکت داشته باشند این‌یک جشن ملی است که باید باکیفیت بالایی برگزار شود.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha