• چهارشنبه / ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۶:۲۳
  • دسته‌بندی: حقوقی و قضایی
  • کد خبر: 1400111310381
  • منبع : دادستانی تهران

مشکلات قضایی مراجعه کنندگان در برنامه ملاقات مردمی دادستانی تهران رسیدگی شد

مشکلات قضایی مراجعه کنندگان در برنامه ملاقات مردمی دادستانی تهران رسیدگی شد

در برنامه هفتگی ملاقات مردمی دادستانی تهران، معاونان دادستان تهران در دیدار چهره به چهره با ارباب رجوع، برای رسیدگی به مشکلات و درخواست‌های حقوقی و قضایی آنان دستورات قضایی لازم را صادر کردند.

به گزارش ایسنا، در برنامه هفتگی ملاقات مردمی دادستانی تهران، معاونان دادستان تهران در دیدار چهره به چهره با ارباب رجوع، برای رسیدگی به مشکلات و درخواست های حقوقی و قضایی آنان دستورات قضایی لازم را صادر کردند.

در این برنامه که صبح روز چهارشنبه ۱۳ بهمن در سالن اجتماعات دادسرای مرکز برگزار شد، رحمانیان، معاون اول دادستان تهران، فیروزجایی، معاون دادستان در امور زندان‌ها، تورک معاون دادستان در امور حقوق عامه، کاظمی معاون دادستان در امور ظابطین و حسینی معاونان قضایی دادستان تهران با شنیدن اظهارات ارباب رجوع و مطالعه پرونده‌های قضایی آنان، دستورات و راهنمایی‌های لازم را برای رفع مشکلات و رسیدگی به درخواست‌های آنان صادر کردند.

برنامه هفتگی ملاقات مردمی دادستانی تهران با مدیریت حوزه معاونت اول دادستان و برنامه ریزی قبلی و ثبت نام متقاضیان، به طور مستمر در ساختمان مرکزی دادسرای عمومی و انقلاب تهران، واقع در میدان پانزده خرداد برگزار می‌شود.

این برنامه که در راستای سند تحول قضایی و برنامه عملیاتی ۱۴۰۰ دادسرا برگزار می‌شود، مورد استقبال مردم قرار گرفته و نقش مؤثری در تسریع در رسیدگی‌های قضایی، احقاق حق و نظارت بر عملکرد شعب و نواحی دادسرا داشته است.

بر اساس این گزارش، احقاق حق، تسریع در دادرسی، درخواست مرخصی، آزادی، تخفیف مجازات و استفاده از نهادهای ارفاقی برای محکومان حبس مهمترین درخواست‌های حقوقی و قضایی مراجعه کنندگان در برنامه ملاقات مردمی است که با توجه به موازین قانونی مورد رسیدگی قرار می‌گیرد و در صورت وجود شرایط لازم مورد موافقت دادستان تهران و معاونان وی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha