• چهارشنبه / ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ / ۲۰:۳۲
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1400111310490

رئیس هیئت بدمینتون فارس اعلام کرد:

انجام تست کرونا از شرکت کنندگان رقابت‌های بدمینتون شیراز

انجام تست کرونا از شرکت کنندگان رقابت‌های بدمینتون شیراز

ایسنا/فارس رئیس هیئت بدمینتون استان فارس اعلام کرد که در بازی‌های بین‌المللی بدمینتون سریز جوانان و فجر بزرگسالان، هر سه روز یکبار تست کرونا از ورزشکاران گرفته می‌شود.

ابراهیم راضی چهارشنبه ۱۳ بهمن با اشاره به آغاز رقابت‌های بدمینتون سریز جوانان در شیراز، گفت: با هماهنگی های انجام شده توسط اداره کل ورزش و جوانان و هیئت پزشکی ورزشی فارس با دانشگاه علوم پزشکی شیراز توسط اکیپ های سیار هر ۳ روز یک بار از تمامی ورزشکاران و کادر اجرایی تست کرونا گرفته می‌شود.

راضی با بیان اینکه ورزشکاران قبل از شروع مسابقه موظف به ارائه تست منفی کرونا هستند، گفت: استفاده از ماسک نیز در محل برگزاری رقابت ها اجباریست و تمامی دستورالعمل های بهداشتی در این رقابت‌ها با نظارت ویژه رعایت می شود.

رئیس هیئت بدمینتون فارس ادامه داد: در هر دو رقابت سریز جوانان و بزرگسالان فجر سلامت شرکت کنندگان در اولویت قرار دارد و توسط بازرسین ویژه رعایت مسائل بهداشتی این رقابت‌ها رصد می شود.

وی ادامه داد: تاکنون از تمامی ورزشکاران شرکت کننده در بدو ورود تست گرفته شده است و چنانچه فردی تستش مثبت شد به قرنطینه خواهد رفت

راضی همچنین بیان کرد با توجه به شرایط خاص کرونایی این رقابت‌ها بدون حضور تماشاگران برگزار می شود.

به گزارش ایسنا، امروز برخی از بازیکنان تیم ایران شرکت کننده در رقابت‌های بزرگسالان جام بین‌المللی فجر مدعی شده بودند که برخی از شرکت کنندگان دچار کرونا شده‌اند و تست از آنان گرفته نشده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha