• چهارشنبه / ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ / ۲۱:۱۱
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1400111310503
  • خبرنگار : 50040

مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان عنوان کرد

اکران ۱۹ فیلم جشنواره فجر در گیلان/ عدم افزایش قیمت بلیط

اکران ۱۹ فیلم جشنواره فجر در گیلان/ عدم افزایش قیمت بلیط

ایسنا/گیلان مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان گفت: با هدف استفاده همه مردم از خدمات فرهنگی هنری و در راستای حمایت از مردم در شرایط اقتصادی امروز جامعه قیمت بلیط های جشنواره فیلم فجر تغییر نمی کند.

رضا ثقتی در گفت وگو با خبرنگاران، از عدم افزایش قیمت بلیط فیلم های جشنواره فجر در استان گیلان خبر داد و اظهار کرد: در راستای حمایت از مردم در شرایط اقتصادی امروز جامعه قیمت بلیط های جشنواره فیلم فجر تغییر نمی کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به اینکه موضوع عدالت فرهنگی یکی از اولویت های اصلی دولت سیزدهم است اظهار کرد: ساخت و تکمیل فضاهای فرهنگی، هنری و آموزشی به ویژه در مناطق کمتر برخوردار و حمایت همه جانبه از هنرمندان گیلان از برنامه های در دستور کار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در جهت تحقق اهداف عدالت فرهنگی است.

وی افزود: بهره مندی همگانی از تمامی فعالیت های فرهنگی و هنری در این استان همواره مورد تاکید است.

ثقتی با اشاره به اکران فیلم های جشنواره فیلم فجر در دو مرکز برای نخستین بار در گیلان اضافه کرد: تالار مرکزی و سینما ۲۲ بهمن رشت پذیرای عموم شهروندان است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان همچنین به اکران فیلم ها در سه سانس در هر دو مکان پیش بینی شده برای اکران فیلم های این جشنواره  اشاره کرد و گفت: ۱۹ فیلم شرکت کننده در بخش مسابقه جشنواره فجر در این دو مرکز اکران می شود.

وی با اشاره به اکران فیلم های «خائن کشی»، «لایه های دروغ»، «ماهان»، «ملاقات خصوصی»، «مرد بازنده»، «هناس»، «بدون قرار قبلی»، «بیرو»، «شب طلایی»، «موقعیت مهدی»، «شادروان»، «نمور»، «شهرک»، «علفزار»، «دسته دختران»، «ضد»، «برف آخر»، «درب» و «۲۸۸۸»، خاطرنشان کرد: بلیت‌فروشی جشنواره امسال فقط به صورت اینترنتی و از طریق سامانه‌های ایران تیک، سینما تیکت و گیشه۷ انجام می‌شود و سینما دوستان گیلانی تا لحظه نمایش فیلم می‌توانند بلیت‌های موردنظر خود را با قیمت ۲۰ هزار تومان خریداری کنند.

اکران ۱۹ فیلم جشنواره فجر در گیلان/ عدم افزایش قیمت بلیط

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha