• پنجشنبه / ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۱:۰۵
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1400111410735
  • منبع : نمایندگی زنجان

با اعتباری بالغ بر ۳۵۰ میلیارد ریال محقق می‌شود؛

بهره‌برداری از ۵۲ طرح عمرانی و اقتصادی در ایجرود

بهره‌برداری از ۵۲ طرح عمرانی و اقتصادی در ایجرود

ایسنا/زنجان فرماندار ایجرود، از بهره‌برداری ۵۲ عنوان طرح عمرانی و اقتصادی با اعتباری بالغ بر ۳۵۰ میلیارد ریال در دهه فجر امسال خبر داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان ایجرود، روح‌الله جعفری روز گذشته (۱۳ بهمن‌ماه) در دیدار جمعی از مدیران شهرستان ایجرود با امام جمعه زرین‌آباد، افزود: طی دهه مبارک فجر امسال در این شهرستان ۵۲ عنوان طرح عمرانی و اقتصادی با اعتباری بالغ بر ۳۵۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی تصریح کرد: با بهره‌برداری از این طرح‌ها علاوه بر ارتقای شاخص‌های توسعه شهرستان، زمینه اشتغال ۲۰ نفر به صورت مستقیم فراهم می‌شود.

این مسئول ادامه داد: بهره‌برداری از واحد تولید مربا و مارمالاد با ۵۵ میلیارد ریال سرمایه گذاری و ایجاد ۱۵ فرصت شغلی، طرحی است که در بخش کشاورزی به بهره‌برداری خواهد رسید.

فرماندار ایجرود یادآور شد: در دهه فجر امسال ۴۱ پروژه با ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار در حوزه بهبود محیط روستایی، دو طرح گازرسانی به روستاهای آرمتلو و قراقیه با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال، بهره‌برداری از یک باب فضای آموزشی با ۳۰ میلیارد ریال اعتبار و چندین طرح دیگر از جمله مهم‌ترین پروژه هایی است که امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

این مسئول در ادامه با اشاره به برنامه‌های فرهنگی تدارک دیده شده این ایام، اظهار کرد: ۴۵ عنوان برنامه برای گرام‌یداشت دهه مبارک فجر پیش‌بینی شده است.

وی عنوان کرد: دیدار با امام جمعه زرین‌آباد، عطرافشانی مزار شهدا، اجرای یادواره‌های شهدا در مناطق مختلف شهرستان و اجرای مسابقات مختلف فرهنگی و ورزشی، از جمله مهم‌ترین برنامه‌های فرهنگی این منطقه به شمار می‌رود.

جعفری با اشاره به گسترش سویه جدید کرونا در کشور و به تبع آن در ایجرود، اضافه کرد: به منظور رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و پیشگیری از شیوع این ویروس احتمال لغو برنامه‌های جمعی وجود دارد.

امام جمعه زرین‌آباد نیز در این جلسه با تبریک آغاز دهه مبارک فجر گفت: ممانعت رژیم پهلوی نیز نتوانست مانع از ورود حضرت امام خمینی (ره) به کشور شود و در چنین روزی زمینه ورود امام راحل به کشور و پیروزی انقلاب اسلامی مهیا شد.

حجت‌الاسلام مقدمی تصریح کرد: بسیاری پیروزی و ماندگاری انقلاب اسلامی را محتمل نمی‌دانستند، غافل از اینکه دست غیب الهی شامل حال انقلاب شده و در لحظه‌ای حساس سرنوشت کشور را طور دیگری رقم زده است.

وی ادامه داد: دستاوردهای قبل و بعد از انقلاب بر هیچ‌کس پوشیده نیست و به برکت انقلاب اسلامی، امروز شاهد رشد و شکوفایی کشور هستیم.

امام جمعه زرین‌آباد خاطرنشان کرد: امروز نیز شاهد این هستیم که برخی با نداشتن مدیریت صحیح، اسباب تضعیف نظام را فراهم آورده‌اند، این در حالی است که مردم هم هوشیار بوده و فریب مکر دشمنان را نخواهند خورد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha