• پنجشنبه / ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۴:۲۸
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1400111410897
  • خبرنگار : 50291

در دهه فجر و با حضور معاون رئیس جمهور:

مراسم مهمانی لاله ها در گلزار مطهر شهدای بهشت زهرا برگزار شد

مراسم مهمانی لاله ها در گلزار مطهر شهدای بهشت زهرا برگزار شد

ایسنا/تهران مراسم عطرافشانی و گلباران قبور مطهر و منور شهدا ، در ایام الله دهه فجر ۱۴۰۰ در گلزار شهدای بهشت زهرا با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار می کند.

به گزارش ایسنا ، مراسم عطرافشانی و گلباران قبور مطهر و منور شهدا ، در گلزار شهدای بهشت زهرا با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار می کند.

جمعی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، اقشار مختلف مردم ، معاون رئیس جمهور ، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور ، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران ، رئیس ستاد برگزاری دهه فجر ، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ و نیروی های نظامی و انتظامی بر سر مزار شهدای بهشت زهرا حاضر شدند و طی مراسمی مزار شهدا گلباران شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی رییس ستاد دهه فجر استان تهران در جمع خبرنگاران بیان کرد: امنیت امروز کشور را مدیون خون شهدا هستیم ، لذا با حضور در جمع همرزمان شهدا ضمن ادای احترام ، با آرمان‌های آنان نیز تجدید میثاق می‌کنیم.

وی افزود: صبر و استقامت خانواده‌های شهدا مثال‌ زدنی است ؛ لذا با شهدا عهد و پیمان می‌بندیم که ادامه دهنده راهشان باشیم ؛ امنیت امروز ما در گرو خون این شهیدان است.

دهه فجر بهترین فرصت برای تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت است

آئین گلباران مزار شهدا همزمان با اولین پنجشنبه از دهه مبارک فجر با حضور مسئولان شهرستانی برگزار شد.

ظهر پنجشنبه ۱۴ بهمن ماه و همزمان با اولین پنجشنبه از دهه مبارک فجر آئین گلباران در ۲۲ گلزار شهدای ورامین برگزار شد.

بر اساس این گزارش در این مراسم مسئولان شهرستان ورامین در گلزار شهدای حسین رضا  حاضر شده و با نثار شاخه‌های گل و قرائت فاتحه به روح مطهر شهدای شهرستان درود فرستادند.

حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان تهران ، سردار عزیزی فرماندهی انتظامی شرق استان تهران ، رئیس دادگستری ، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و مسئولان ادارات و نهادهای مختلف ، نیروهای نظامی و انتظامی و خانواده معظم شهدا و ایثارگران در این مراسم حضور داشتند.

نیروهای نظامی و انتظامی نیز به همراه مدیران شهرستانی در گلزار شهدای حسین رضا ورامین حاضر شده و بر ادامه یافتن راه و مسیر شهدای انقلاب اسلامی تأکید کردند.

محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در پایان این مراسم در جمع خبرنگاران با اشاره به این نکته که عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون خون مطهر شهداست ، اظهار کرد: شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس حق بزرگی بر گردن ما دارند و امنیت و اقتدار ایران اسلامی مرهون جان فشانی‌های آنان است.

وی افزود: ایام الله دهه مبارک فجر بهترین فرصت برای تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت است و باید همه مسئولان و مدیران به دنبال تحقق اهداف و آرمان‌های شهدا باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha