• پنجشنبه / ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۴:۴۲
  • دسته‌بندی: ادبیات و کتاب
  • کد خبر: 1400111410909
  • خبرنگار : 71573

۲ پیام‌ تسلیت برای درگذشت جهانگیر خسروشاهی

۲ پیام‌ تسلیت برای درگذشت جهانگیر خسروشاهی

مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران و مدیرکل دفتر توسعه کتاب و کتابخوانی در پیام‌هایی درگذشت جهانگیر خسروشاهی را تسلیت گفتند.

به گزارش ایسنا،  علی رمضانی، مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران در پی درگذشت این نویسنده و پژوهشگر ادبیات انقلاب اسلامی در پیامی نوشته است: «سفر یکی دیگر از «راویان فتح» برای دل‌هایی که با روایت رشادت‌ها و جانفشانی‌های بزرگمردان و شیرزنان این سرزمین در دوران دفاع مقدس بالیده‌اند، اندوه‌زاست.

هر چند به برکت بزرگانی چون زنده‌یاد «جهانگیر خسروشاهی» ادبیات فتح و مقاومت و به طور کلی ادبیات انقلاب اسلامی آنقدر بالیده است که راه روایتگران دوران شکوهمند دفاع مقدس همواره در دل تاریخ ادامه خواهد یافت.

تسلای ما در از دست دادن بزرگانی چون «جهانگیر خسروشاهی» تداوم پویندگی قلم‌های پرورش‌یافته در راه روشن آنان خواهد شد بإذن الله.

درگذشت آن بزرگمرد متواضع و یار سید شهیدان اهل قلم را به خانواده گرامی، اهالی ادبیات دفاع مقدس و انقلاب اسلامی و دوستداران آن عزیز تسلیت گفته، برای او در جوار دوستان شهیدش غفران و رحمت الهی آرزو می‌کنم.» 

همچنین محمد اله‌یاری فومنی، مدیرکل دفتر توسعه کتاب و کتابخوانی با صدور پیامی درگذشت جهانگیر خسروشاهی را تسلیت گفت. 

 در متن این پیام آمده است: «خبر درگذشت برادر عزیز مرحوم جهانگیر خسروشاهی که از نویسندگان و سرمایه‌های ادبیات انقلاب اسلامی بود موجب تاثر و تاسف و تألم فراوان شد. آن مرحوم توان، فرهیختگی و قدرت قلم خویش را در خدمت به ادبیات انقلاب و دفاع مقدس صرف کرد و برای همیشه در تاریخ فرهنگ این کشور ماندگار شد. 

اینجانب درگذشت ایشان را به خانواده گرامی‌اش و جامعه فرهنگی کشور تسلیت گفته و برای آن عزیز از دست رفته در اولین روز ماه پربرکت رجب و در لیله‌الرغائب آرزوی مغفرت و علو درجات و همنشینی با صلحا و شهدا از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.» 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha