• شنبه / ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ / ۰۸:۰۵
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 1400111611627
  • خبرنگار : 50482

واکنش ورزش و جوانان استان البرز به اظهارات فرهاد مجیدی؛

اگر چمن ورزشگاه انقلاب خوب نبود میزبانی کرج رد می‌شد

اگر چمن ورزشگاه انقلاب خوب نبود میزبانی کرج رد می‌شد

ایسنا/البرز مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز در واکنش به اظهارات سرمربی استقلال درباره وضعیت چمن ورزشگاه انقلاب کرج، گفت: سرمربی تیم استقلال کیفیت زمین را با ورزشگاه آزادی مقایسه می‌کند، تمام تلاش بر این بود تا برای میزبانی از این بازی کیفیت زمین از شرایط خوبی برخوردار باشد.

مجتبی جانعلی در گفت و گو با ایسنا درباره انتقاد فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران از وضعیت ورزشگاه انقلاب کرج پس از بازی روز گذشته این تیم برابر هوادار، گفت: زمین چمن انقلاب کرج از سوی مسئولان سازمان لیگ مورد تایید قرارگرفته بود، اگر زمین شرایط لازم را نداشت قطعا میزبانی استان از سوی سازمان لیگ رد می‌شد.

وی  با بیان اینکه سرمربی تیم استقلال کیفیت زمین انقلاب را با ورزشگاه آزادی مقایسه می‌کند، گفت: تمام تلاش بر این بود تا برای میزبانی از این بازی، کیفیت زمین از شرایط خوبی برخوردار باشد.

جانعلی گفت: همکارانم در  اداره کل ورزش و جوانان  استان البرز به مدت یک هفته تمام تمرکز خود را برای احیای زمین چمن انقلاب به کار گرفتند تا یک بازی با کیفیت انجام شود.

ورزشگاه انقلاب کرج مثل قبل نیست

منصور بیک وردی رئیس هیات فوتبال استان البرز هم در این خصوص گفت: باید بپذیریم زمین چمن انقلاب کرج مانند گذشته از شرایط مطلوبی برخوردار نیست.

بیک وردی افزود: همزمانی بازهای تیم‌های بومی از جمله ستارگان سیمرغ، وحدت اغشت و شهدای رزکان کرج و تیم هوادار و پیکان  در استادیوم انقلاب کرج که بعضا بازی‌ها با فاصله دو روز انجام می‌شود؛ باعث شد تا فشار زیادی به زمین انقلاب وارد شود .

وی افزود: پس از بازی وحدت اغشت و شهدای زکان کرج فرصت دو هفته برای احیای زمین چمن انقلاب به پیمانکار داده شد.

بیک وردی با بیان اینکه تلاش‌های زیادی صورت گرفت تا این بازی با شرایط خوبی برگزار شود، گفت: این زمین در اختیار اداره کل ورزش و جوانان استان البرز است و این اداره کل باید تهمیداتی بیاندیشد تا زمین چمن انقلاب کرج مانند گذشته از شرایط خوبی برخوارد شود تا به امید خدا شاهد میزبانی خوب مسابقات فوتبال در استان البرز باشیم.

به گزارش ایسنا، فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال در نشست خبری پس از بازی مقابل تیم هوادار تهران در خصوص کیفیت زمین چمن ورزشگاه انقلاب کرج گفته بود: درباره مسائل فنی هیچ صحبتی ندارم. زمینی که امروز در آن بازی کردیم به درد همه چیز می‌خورد جز فوتبال. اگر تیمم امروز می‌باخت و مساوی می‌کرد باز همین حرف را می‌زدم. این زمین شرایط برگزاری بازی ندارد. این زمین کیفیت فنی دو تیم را پایین می‌آورد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha