• شنبه / ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۳:۵۵
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1400111612113
  • خبرنگار : 50455

تجلیل از دانش آموزان برتر علمی استعدادهای درخشان استان قم

تجلیل از دانش آموزان برتر علمی استعدادهای درخشان استان قم

ایسنا/قم مدیر کل آموزش و پرورش استان قم همزمان با برنامه ویژه کشوری تجلیل از دانش آموزان برتر المپیادهای علمی و مسابقات قرآنی سمپاد از۱۱دانش آموز قمی برگزیده المپیاد علمی استعدادهای درخشان تجلیل کرد.

علیرضا رحیمی مدیر کل آموزش و پرورش استان قم  در این مراسم با تبریک فرارسیدن دهه فجر شکوهمند انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اسلام و انقلاب بویژه شهدای گرانقدر ۸ سال دفاع مقدس، شهدای مظلوم مدافع حرم و وطن و شهیدان والا مقام فجر انقلاب اسلامی و یاد و خاطره بنیانگذار فقید انقلاب حضرت امام خمینی (ره) گفت : دشمن امروز از علم و دانش و رشد و تعالی فرزندان ایران بزرگ اسلامی به هراس آمده و راهی جز تسلیم شدن در برابر این همه بزرگی و عظمت نمی بیند.

وی با بیان اینکه دانش آموزان امروز نقش ارزشمندی را برای اعتلای اهداف مقدس این نظام عهده دار هستند با تبریک این موفقیت گفت :توجه به بیانیه گام دوم انقلاب  نشان دهنده  عظمت جوانان و نقش آفرینی این نیروهای جوان، با نشاط، مومن متعهد و اثر گذار است.

وی افزود : برگزاری المپیادهای علمی در کشور باعث تقویت هر چه بیشتر حس خودباوری در میان دانش‌آموزان و معلمان می‌شود و بدون شک دشمنان را مایوس و ناامید خواهد کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان قم با تاکید بر اینکه  باید مثبت اندیشی و باور پذیری در وجود جوانان ما به خوبی مشهود و مشخص گردد، افزود : گسترش کمی و کیفی المپیادهای علمی دانش آموزان باید با رشد بیشتر و ضریب نفوذ بالاتر انجام گیرد چرا که شما دانش آموزان دارای روحیه مثبت اندیشی و خود باوری هستید.

رحیمی تاکید کرد: باید تلاش کنیم در مدارس استان توانمندی های پایه دانش آموزان را تقویت کنیم و حضور دانش آموزان را در میادین علمی، فرهنگی و هنری به صورت ویژه تقویت نماییم.

وی در پایان با تبریک مجدد موفقیت دانش آموزان قمی در المپیادهای علمی بر تعهد در کار و اخلاص در عمل تاکید کرد و گفت :نقش اولیاء و مربیان در این راهیابی ها مهم بوده است که هم مسئولین و هم شما دانش آموزان باید قدردان این همدلی ها باشید.

یاد آور می‌شود در انتهای این مراسم از ۱۱ دانش آموز برگزیده استعدادهای درخشان استان در المپیادهای علمی کشور با لوح سپاس و مدال‌های رنگارنگ تقدیر گردید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha