• شنبه / ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۴:۲۷
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400111612172
  • خبرنگار : 30054

گردو را گران نخرید!

گردو را گران نخرید!

قبل از خرید گردو توجه به بعضی نکات و قوانین بسیار ضروری است؛ که در ادامه شما را با اصول آن آشنا می کنیم. اولین و مهم ترین قانون این است که شما براساس نیازتان اقدام به خرید کنید.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام هفت مغز، همانطور که شاید بدانید مدت زمان ماندگاری مغز گردو نسبت به گردو با پوست بسیار کمتر است. از این رو خرید گردو مغز شده بیش از حد نیازتان به نوعی ریختن پول تان در جوی آب است! زیرا بعد از مدتی هم وزن خود را از دست داده و مهم تر از همه طعمش تندتر می شود. البته با توجه به این که قیمت هر کیلو گردو مغز شده نسبت به قیمت گردو بیشتر است؛ شما می توانید اقدام به خرید اینترنتی گردو با پوست چوبی کنید.

اگر قصد خرید گردو از ۷maghz را دارید؛ می توانید با بهترین قیمت، گردو درجه یک و مرغوب با پوست و مغز گردو را به صورت اینترنتی و آنلاین سفارش دهید.

قانون بعدی که شاید کمتر کسی به آن توجه کند این است که شما باید قبل از هر نوع مصرفی، مغز یا نوع گردو مناسب با آن را تهیه کنید. به عنوان مثال برای انواع کیک، شیرینی و خورشت که ظاهر گردو زیاد اهمیتی ندارد؛ می توانید از گردوهای خورشتی که ظاهر مطلوبی ندارند؛ استفاده کنید. گردوهای خورشتی هم چرب تر و هم ارزان تر است. در مقابل برای صبحانه از گردوهای معمولی و برای مواردی که کیفیت محصول برایتان مهم است از مغز گردوهای سفید و درشت استفاده کنید.

گردو از جمله خوراکی های پرطرفدار در بین خانواده های ایرانی است. بررسی ها نشان داده است که مصرف و خرید گردو در بین ایرانیان بسیار بیشتر از دیگر کشورهاست. نکات و قانون سوم بسیار حائز اهمیت بوده و شاید شما در زمان خرید گردو با آن برخورده باشید و آن قیمت گردو با پوست چوبی و بدون پوست می باشد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید قیمت گردو چینی یا خارجی از قیمت گردوهای ایرانی پایین تر است؛ زیرا آن ها چربی و خوشمزگی محصولات ایرانی را ندارند. در ضمن با توجه به این که گردوهای ایرانی تولید داخل کشور هستند می توان از تازگی آن ها بیشتر مطمئن بود.

در قیمت این محصول توجه به این نکته نیز ضروری است که قیمت گردو خشک با پوست چوبی یا پوست سبز نسبت به قیمت مغز گردو ارزان تر است. پس شما می توانید اقدام به خرید گردو با پوست کرده و خودتان آن را بشکنید. در ضمن شما هر بار می توانید براساس نیازتان مقدار لازم مغز گردو را از پوسته جدا کنید و همیشه از مغز گردو تازه استفاده کنید.

خرید گردو از کشاورز نیز یک راه حل عالی برای ندادن پول اضافی به دلالان است. شما با تهیه مستقیم این محصول مقوی و مغذی از کشاورز می توانید هم از کیفیت گردو مطمئن باشید و هم این که در هزینه های خود صرفه جویی کرده و قیمت گردو با پوست ۱۴۰۰ برای شما مناسب تر تمام می شود. این شیوه شاید کمی سخت باشد اما تلفیق این قانون با نکات قبلی موجب می شود تا شما دیگر "گردو را گران نخرید".

انتهای رپرتاژ آگهی