• یکشنبه / ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ / ۰۹:۱۲
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1400111712590
  • منبع : نمایندگی همدان

تنها دست‌آورد این روزهای پاس، تعیین چارت سازمانی

تنها دست‌آورد این روزهای پاس، تعیین چارت سازمانی

ایسنا/همدان مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: اصلاح سیستم مدیریتی و تعیین چارت سازمانی برای تیم فوتبال پاس همدان اقدامی مهم و قابل تقدیر است.

به گزارش ایسنا، حمید سیفی، در نشست با عوامل باشگاه پاس، مطرح کرد: یکی از دغدغه های مهم ورزشی در استان ایجاد ساختار قانومند و اصولی جهت اداره تیم فوتبال پاس بود که خوش‌بختانه با تدابیر صورت گرفته به سرانجام رسید.

وی افزود: پاس در همدان و حتی کشور طرفداران بی‌شماری دارد و حداقل انتظار ما این است که کادر مدیریتی جدید باشگاه بتواند این تیم را از قعر جدول نجات دهد.

سیفی تصریح کرد: مدیرعامل جدید باشگاه (حمیدرضا عابری منصور) فردی توانمند و با برنامه است و قطعا پاس با هدفگذاری‌های صورت گرفته نیم فصل دوم را با شرایط بهتری آغاز می‌کند.

وی ورود فوری هیات امنا به باشگاه، جهت حل مشکلات تیم و تشکیل هیات مدیره و تدوین چارت سازمانی را از اقدامات ارزشمند و شایسته دانست و گفت: آماده هرگونه همکاری با این باشگاه هستیم و در این زمینه می توانیم زیرساخت و امکانات ورزشگاه های شهرستان همدان را در اختیار تیم های پاس و شهرداری قرار دهیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان ادامه داد: واگذاری یکی از ورزشگاه های شهید مفتح، شهید حاجی بابایی و زمین چمن قدس به باشگاه پاس در دستور کار قرار دارد و آماده هستیم با عقد تفاهم نامه و قراردادی جدید بتوانیم مشکلات تمرینی و مسابقاتی این تیم را برطرف کنیم.

در ادامه حمیدرضا عابری منصور، مدیرعامل تیم فوتبال پاس همدان با اشاره به این‌که باشگاه پاس باید در مباحث مالی و ثروت آفرینی به خودکفایی برسد، گفت: پاس ویترین ورزش استان همدان است و می‌خواهیم ساختار باشگاه‌داری برای نخستین بار در پاس اجرا شود.

عابری منصور اضافه کرد: ساختار مدیریتی و چارت سازمانی پاس شکل گرفته و به زودی معاونت ها و سایر بخش های باقی مانده باشگاه نیز در امور مربوطه فعالیت خواهند داشت.

وی بیان کرد: ترمیم و بازسازی ساختمان مدیریتی و اقامتی تیم در حال انجام است و به زودی طرح های اقتصادی باشگاه با هماهنگی هیات مدیره ارائه خواهد شد.

عابری منصور یادآور شد: هدف باشگاه پاس ایجاد درآمد پایدار و سیستم اقتصادی منظم و سودآور است تا بتوانیم در اداره تیم به خودکفایی برسیم که نیاز به دریافت بودجه از منابع مالی مختلف و غیرمرتبط نباشد.

مدیرعامل تیم فوتبال پاس همدان در پایان آمادگی این باشگاه را برای اداره یکی از مجموعه های ورزشی شهرستان اعلام کرد و اظهار داشت: یکی از نیازهای اصلی و مهم ما زمین چمن اختصاصی است و با توجه به پیشنهادات آقای حمید سیفی (مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان) از هرگونه همکاری دوجانبه با دستگاه ورزش استان استقبال می‌کنیم.
چندی پیش نظر به قرارداد پیمان مدیریتی که فی‌مابین باشگاه پاس همدان و حمیدرضا عابری منصور منعقد شد، مدیریت باشگاه (عدم مالکیت) تا پایان فصل ۱۴۰۰-۱۴٠۱ به وی واگذار شده است و این موضوع قابلیت تمدید دارد.

تیم فوتبال پاس همدان هم اکنون در قعرجدول گروه ب لیگ دو فوتبال کشور قرار گرفته و به دنبال فرار از منطقه سقوط است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha