• یکشنبه / ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ / ۰۹:۴۱
  • دسته‌بندی: صنفی،فرهنگی‌ودانشجویی
  • کد خبر: 1400111712626
  • خبرنگار : 71603

در گفت‌وگو با ایسنا اعلام شد

برنامه‌های دانشگاه آزاد در دهه فجر/تجلیل از پایان‌نامه‌های برتر

برنامه‌های دانشگاه آزاد در دهه فجر/تجلیل از پایان‌نامه‌های برتر

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره‌ به برنامه‌های این دانشگاه در دهه فجر گفت: طبق قرار هر سال، امسال نیز پایان‌نامه‌ها، رساله‌ها و کتاب‌هایی که در حوزه انقلاب اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی دفاع یا منتشر شده‌اند را گردآوری می‌کنیم و پس از ارزیابی اولیه، در نهایت، از موفق‌ترین رساله‌ها، پایان‌نامه‌ها و کتاب‌ها تجلیل و حمایت می‌کنیم.

دکتر فرزاد جهان‌بین در گفت‌وگو با ایسنا در رابطه با فعالیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی در دهه فجر اظهار کرد: در این روزها، صدها فعالیت‌ مختلفی در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در حال انجام است ولی فعالیت‌هایی که در حال حاضر در ستاد سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه معاونت فرهنگی و دانشجویی در حال انجام است، شامل ۳ اقدام عمده می‌شود. 

وی در این رابطه افزود: سلسله سخنرانی‌های روایت انقلاب اسلامی که مرکز فرهنگی دانشگاهی امام خمینی و انقلاب اسلامی برگزار می‌کند و ۹ نفر از اندیشمندان حوزه انقلاب اسلامی و تاریخ معاصر در ابعاد مختلف در ایام‌الله دهه فجر سخنرانی می‌کنند.

دکتر جهان‌بین افزود: دومین برنامه جشنواره کتاب سال انقلاب اسلامی است. ما هر سال، پایان‌نامه‌ها، رساله ها و کتاب‌هایی که در حوزه انقلاب اسلامی و اندیشه امامین انقلاب اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی دفاع یا منتشر شده‌اند را گردآوری می‌کنیم و پس از ارزیابی اولیه، در نهایت، از موفق‌ترین رساله‌ها، پایان‌نامه‌ها و کتاب‌ها تجلیل و حمایت می‌کنیم. در سامانه پژوهشیار دانشگاه آزاد اسلامی در دو سال گذشته، حدود ۸ هزار و ۵۰۰ پایان‌نامه و رساله در حوزه انقلاب اسلامی و مسائل مرتبط با آن دفاع شده است. برترین‌ها شناسایی شدند و در ایام الله دهه فجر با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از برگزیدگان تجلیل خواهد شد و منتشر نیز می‌شوند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: در دانشگاه آزاد اسلامی طرحی با عنوان "اساتید و جهاد فرهنگی(جهت گیری فرهنگی در تدریس دروس تخصصی)" داریم که استفاده از ظرفیت اساتید دروس تخصصی در اعتلای فرهنگی است. مدتهاست برای شناسایی و شبکه سازی اساتید علاقه‌مند کار کردیم و شروع عملی این طرح در ایام الله دهه فجر خواهد بود و قرار است اساتید، دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه تخصصی خود را در کلاس درس بیان کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha