• دوشنبه / ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ / ۰۸:۳۴
  • دسته‌بندی: انرژی هسته‎‌ای
  • کد خبر: 1400111813481
  • خبرنگار : 71628

نماینده آمریکا: احیای برجام به نفع‌مان است/به زودی به وین باز می‌گردم

نماینده آمریکا: احیای برجام به نفع‌مان است/به زودی به وین باز می‌گردم

نماینده ویژه آمریکا در امور ایران و رئیس هیات مذاکره‌کننده آمریکا در مذاکرات وین در گفت‌وگویی خبر داد که برای از سرگیری مذاکرات به زودی به وین باز می‌گردد.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری رویترز، رابرت مالی نماینده ویژه آمریکا در امور ایران و رئیس هیات مذاکره‌کننده آمریکا در مذاکرات وین در گفت‌وگو با شبکه ام‌اس‌ان‌بی‌سی گفت به زودی برای ادامه مذاکرات به وین باز می‌گردد.
مالی گفت: رئیس جمهور بایدن هنوز از ما می‌خواهد در وین مذاکره کنیم.
او افزود: ما هفته بعد بازمی‌گردیم. این نماد یا نشانه‌ای از باور ما بر این است که [این‌ توافق] یک جسد بی‌جان نیست و ما باید آن را احیا کنیم چون به نفعمان است.
یک مقام اروپایی هم که می‌خواست نامش فاش نشود، گفت مذاکره‌کنندگان ارشد احتمالا سه‌شنبه در وین دیدار خواهند کرد.
به گزارش ایسنا، اظهارات مالی هم‌زمان با  در جریان بودن دور هشتم مذاکرات وین مطرح می‌شود.
این مذاکرت به طور موقت متوقف شده بود تا روسای هیات‌های مذاکره‌کننده برای مشورت و اتخاذ تصمیمات سیاسی به پایتخت‌ها بازگردند.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۱۱-۱۸ ۱۰:۳۰

وقتی میگن دولت بعدی آمریکا شاید از توافق خارج بشه بهترین راه حل این هست که ایران توافق کنه به شرطی که فاصله گریز هسته ای رو در حد دو الی سه ماه نگه داره و به آژانس هم اجازه بده کاملا این مسئله رو بررسی کنه. اگر دولت بعدی از توافق خارج نشد بعد بقیه تعهدات رو که روی کاغذ هست اجرا کنه. اینطوری دولت بعدی باید هزینه بده اگر بخواد خارج بشه و ریسکش رو نمیپذیره و براش گران تمام میشه

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۱۸ ۱۱:۲۸

قابل توجه رجال سیاسی و تیم مذاکره کننده وقتی دشمن قسم خورده ی ما از نتیجه ای که محصولش نفع بردن است سخن میگوید نباید اجازه دهیم که مواردی که به ضرر ایران درقرارداد برجام2015 بود درقراردادبرجام2022 تکرار شود..........

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۱۹ ۰۱:۳۴

لعنت بر امریکااااا لعنت بر ترامپ ما همون تحریم رو بهتر میخایم آقایون ملت بزرگوار شما روی برنامه هسته ای تمرکز کنید تمام حل مشکلات ما فقد برنامه هسته ای می باشد کو چشم بینا....

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۱۹ ۱۰:۳۱

نظر دادم چاب نکردین