• دوشنبه / ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۰:۲۴
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400111813625
  • خبرنگار : 30054

فروشگاه تخصصی ورزشی ریتون اسپورت

فروشگاه تخصصی ورزشی ریتون اسپورت

اکثر افرادی که دچار اضافه وزن و توده بدنی بالایی هستند می دانند که بیش از هر چیزی تمرینات هوازی می تواند برای آن ها موثر باشد. به همین سبب به دنبال دستگاه های ورزشی و فعالیت ها و تمرین های ورزشی می روند که بهترین بازدهی و بهترین چربی سوزی را برای آن ها به ارمغان داشته باشد.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام ریتون اسپرت، اگر قصد دارید چربی های بدن خود را به صورت اصولی بسوزانید و بدون عارضه لاغر شوید باید سعی کنید بهترین برنامه را به منظور چربی سوزی با تردمیل دنبال کنید تا به نتیجه مطلوب برسید. اگر توده چربی زیادی در بدن خود دارید به هیچ عنوان به صورت خودسرانه و بدون برنامه شروع به ورزش با تردمیل نکنید. بلکه با برنامه ای جامع و کامل اقدام به ورزش کنید تا به صورت اصولی و بدون عارضه ماهی ۳ الی ۵ کیلوگرم وزن کم کنید.

قبل از شروع کار با تردمیل نیاز هست که انواع تردمیل و مکان های مورد استفاده آنها را بدانیم.

انواع تردمیل بر حسب کارکرد

تردمیل مکانیکی:   این نوع از تردمیل ها بدون موتور هستند و توسط کاربر به حرکت در می آیند.
تردمیل موتوردار:  این تردمیل ها دارای موتور هستند و می توان به صورت خودکار یا دستی تنها با فشردن یک دکمه، تنظیمات سرعت، شیب و دیگر برنامه ها را اجرا کرد. آنها با برق کار می کنند.

فروشگاه تخصصی ورزشی ریتون اسپورت

انواع تردمیل بر حسب مکان مورد استفاده

تردمیل خانگی : همانطور که از نام آن پیداست این تردمیل ها بیشتر مناسب برای فضای خانه هستند. نکته ای که در خرید تردمیل خانگی مورد نظر قرار می‌گیرد این است که خرید تردمیل خانگی  برای فرد یا افراد خاصی صورت می‌گیرد که قد و وزن آنها مشخص است، پس به راحتی می‌توان نوعی از آن را انتخاب کرد تا با ساختار فیزیکی افراد خانواده هماهنگی داشته باشد. اغلب تردمیل های خانگی قابلیت تاشدن دارند تا جابه‌جایی آنها آسان باشد. اندازه تسمه هم در انواع تردمیل خانگی معمولا کوچکتر از تردمیل باشگاهی است تردمیل های خانگی با ابعاد کمتر و قدرت موتور پایین تر طراحی شده اند. نوع موتور آنها DC است و اغلب قدرت موتور آنها زیر ۵ اسب بخار است.

تردمیل باشگاهی : تردمیل باشگاهی برخلاف تردمیل خانگی برای استفاده افراد مختلف با قد و وزن و قدرت بدنی گوناگونی صورت می‌گیرد. انواع تردمیل باشگاهی  دارای اندازه بزرگتری هستند و تسمه آنها نیز پهن‌تر و درازتر است تا بتوانند وزن افراد مختلف و سنگینی قدم‌های آنها را تحمل کنند. این تردمیل ها برای استفاده در باشگاه با ابعاد بیشتر و قدرت موتور بالاتر طراحی شده اند. موتور آن AC است. تردمیل های باشگاهی قدرت موتور بیش از ۵ اسب بخار دارند.

فروشگاه تخصصی ورزشی ریتون اسپورت

تمرین کردن را باید به چه ساعاتی در طول روز اختصاص داد؟

بهتر است بدانید که چربی سوزی با تردمیل در هنگام صبح بیشتر موثر خواهد بود. اما در هر صورت هر موقع که آمادگی لازم برای انجام تمرینات و ورزش ها را داشته باشید می توانید بازدهی خوبی نیز دریافت کنید. انجام تمرینات ورزشی هم در صبح توصیه می شود و هم عصر، بنابراین در هر زمانی که احساس راحتی کردید می توانید تمرینات را انجام دهید.

چربی سوزی با تردمیل به همراه فرم دهی به بدن

اگر می خواهید در عین چربی سوزی بدن شما به خصوص پاها و پایین تنه نیز فرم بگیرند باید حتما تمرینات را به صورت اصولی دنبال نمایید. اگر تمرینات چربی سوزی با تردمیل را سی الی چهل روز دنبال کنید می توانید حدودا ۵ کیلو گرم وزن کم کرده و حالا تمرینات استقامتی و عضله ساز را نیز اضافه نمایید.

با تمرینات عضله ساز و استقامتی می توانید تا حد قابل توجهی پاها و ران های خود را لاغر تر کرده و باسن را فرم بدهید. کم حجم شدن ران ها یکی از تاثیرات فوق العاده تمرینات چربی سوزی با تردمیل است. وقتی که تمرینات استقامتی و تمرینات شیب در تردمیل با گذشت زمان بیشتر شوند قاعدتا فرم پاها و باسن نیز به مرور زمان عالی تر خواهد شد.

در برنامه چربی سوزی با تردمیل چند دقیقه اینتروال بدویم؟

برای این‌ که زودتر لاغر بشوید پیشنهاد می‌ کنیم که روزی ۲۰ تا ۳۰ دقیقه به روش اینتروال روی دستگاه تردمیل بدوید. البته یک روز در هفته استراحت کنید تا بدن ‌تان ریکاوری شود؛ برای مثال اگر وزن شما ۸۵ کیلو باشد و ۶۰ دقیقه در روز روی دستگاه ورزش کنید و با سرعت ۷٫۵ کیلومتر در ساعت بدوید، حدودا ۱۱۱۰ کالری خواهید سوزاند.

اگر برای لاغری توانایی راه رفتن یا دویدن در۶۰ دقیقه پشت سرهم روی دستگاه را ندارید، بهتراست که این زمان را بین ساعات مختلف روز تقسیم کنید؛ مثلا ۳۰ دقیقه صبح و ۳۰ دقیقه غروب روی دستگاه بروید.

برای چربی سوزی با تردمیل از دستگاه استاندارد استفاده کنید

برای اینکه بهترین نتیجه را از چربی سوزی با تردمیل بگیرید باید علاوه بر رعایت تمام نکات ذکر شده از یک دستگاه تردمیل استاندارد و عالی استفاده کنید. امروزه برند های مطرحی در بازار فروش موجود هستند که دارای عرض استاندارد بوده و به دلیل برنامه های تکمیلی که دارند بهترین بازدهی را در زمینه تمرینات ورزشکاران داشته و نقش به سزایی در موفقیت افراد در چربی سوزی، لاغری، استقامت و تناسب اندام ایفا می کنند.

 ریتون اسپرت به عنوان یکی از فروشگاه های بسیار معتبر در زمینه فروش انواع تجهیزات و لوازم ورزشی نوع بسیار با کیفیت تردمیل را به صورت تضمینی و با کیفیت بسیار عالی در معرض فروش برای ورزشکاران عزیز قرار داده است تا بتوانند با استفاده از این دستگاه بهترین نوع چربی سوزی و بدون عارضه ترین چربی سوزی را تجربه کنند.

فروشگاه تخصصی ورزشی ریتون اسپورت

انتهای رپرتاژ آگهی