• دوشنبه / ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۰:۲۴
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1400111813626
  • منبع : نمایندگی ایلام

توسعه شهرستان بدره با توجه به ظرفیت‌های موجود محقق می‌شود

توسعه شهرستان بدره با توجه به ظرفیت‌های موجود محقق می‌شود

ایسنا/ایلام استاندار ایلام در بدو ورود به شهرستان بدره با حضور در مزار شهدا و ادای احترام گفت: امیدواریم با بسیج تمام ظرفیت‌های شهرستان به گونه‌ای عمل کنیم که زیرساخت‌های این دیار نیز به تراز فرهنگی و اجتماعی مردمان آن نزدیک شود.

دکتر «حسن بهرام‌نیا» در هفتمین روز از دهه مبارک فجر وارد شهرستان بدره شد و با حضور بر سر مراز شهدا، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران ثمره خون شهداست و همه وظیفه داریم از این درخت تنومند پاسداری کنیم.

استاندار ایلام با بیان اینکه مردم شهرستان بدره چه در دوران دفاع مقدس و چه اکنون که میزبان زائران عتبات عالیات هستند در قبله گاه و گرانیگاه همه مردم ایران قرار دارند، افزود: در دوره‌ای که مسئولیت معاونت سیاسی استانداری ایلام را بر عهده داشتم ارتقاء بخش بدره به شهرستان پیگیری و به سرانجام رسید.

وی در ادامه گفت: هرگز مردم‌داری و مهمان نوازی مردمان این خطه را فراموش نمی‌کنم که علیرغم کاستی‌ها و نارسایی‌ها با همه بضاعت خود به استقبال مسئولان می‌آمدند و از تبدیل شدن بدره به شهرستان خوشحال بودند.

استاندار ایلام با اشاره به اینکه با گذشته ۸ سال از تبدیل شدن بدره به شهرستان هنوز این خطه با کاستی‌های زیادی مواجه است، خاطر نشان کرد: امیدواریم با کمک تمام دلسوزان موثرین و مدیران استان با همه ظرفیت‌ها بتوانیم این دیار را به سمت توسعه سوق دهیم.

وی در ادامه تراز فرهنگی، اجتماعی، دینی، مذهبی و غیرت عشایری مردم این منطقه زبانزد خاص و عام دانست و گفت: امیدواریم به گونه‌ای عمل نماییم تا زیرساخت‌های این دیار نیز به تراز فرهنگی و اجتماعی مردمان آن نزدیک شود.

بهرام‌نیا در خصوص چینش مدیران در دولت جدید گفت: در این خصوص نسبت به سایر نقاط کشور جلوتر و موفق‌تر عمل کرده‌ایم و حداکثر تا یک ماه آینده ترکیب مدیران استان نیز تکمیل خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha