• دوشنبه / ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۰:۴۷
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 1400111813669
  • خبرنگار : 50448

۱۰ اتاق گفت‌وگوی اولیا در استان بوشهر افتتاح شد

۱۰ اتاق گفت‌وگوی اولیا در استان بوشهر افتتاح شد

ایسنا/بوشهر رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر و چهل و سومین بهار انقلاب،۱۰ اتاق گفت‌وگوی اولیا  در ۴ منطقه و شهرستان این استان افتتاح شد.

بهرام مغدانی در آیین افتتاح اتاق گفت‌وگو در دبستان دخترانه معینی بندر بوشهر با اشاره به اجرای طرح بسته تحول آفرین ( مدرسه کانون تربیتی محله ) اظهار کرد: تعامل محلات و مدارس، استفاده از ظرفیت‌ها و امکانات و همکاری متقابل مدرسه و محله، کاهش فاصله بین جامعه و مدرسه، ارتباط بین یادگیری مدرسه‌ای و زندگی اجتماعی، تبدیل مدرسه به کانون پیشرفت فرهنگی و تربیتی محله و افزایش مشارکت عوامل اثر بخش بیرونی در آموزش و پرورش اهداف مهم اجرای این طرح هستند.

وی افزود: بسته تحول آفرین مدرسه کانون تربیتی محله از عصاره سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است که به تایید شورای عالی آموزش و پرورش رسیده و برای اجرا به مدارس سراسر کشور ابلاغ شده است .

مغدانی اظهار کرد: در ایام الله دهه فجر از مدیران مدارس مجری طرح بسته تحولی( مدرسه کانون تربیتی محله )که فعال بودند و عملکرد رضایت بخشی داشته‌اند، تجلیل می‌شوند.

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر و چهل و سومین بهار انقلاب،۱۰ اتاق گفت‌وگوی اولیا در ۴ منطقه و شهرستان بوشهر،دشتستان، دشتی و دلوار افتتاح شده است.

وی خاطرنشان کرد: ۲۰ درصد مدارس استان دارای اتاق گفت‌وگوی اولیا هستند که اولیا در این مدارس جلسات ماهانه خود را در اتاق های اختصاصی خودشان برگزار می کنند.

به گزارش ایسنا و به نقل از  اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر، مغدانی در پایان گفت: تکریم از اولیا، تعلق خاطر بیشتر اولیا نسبت به مدرسه فرزند خود و افزایش مشارکت اولیا در تصمیم گیری مدارس را از اهداف مهم راه اندازی اتاق اختصاصی اولیا در مدارس است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha