• دوشنبه / ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۰:۴۸
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1400111813673
  • منبع : نمایندگی سمنان

 نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان عنوان کرد:

آب مهمترین مطالبه آرادانی‌ها از مسوولان

 آب مهمترین مطالبه آرادانی‌ها از مسوولان

ایسنا/سمنان  نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی از آب به عنوان مهمترین مطالبه مردم آرادان از مسوولان نام برد.

اردشیر مطهری در آیین افتتاح پروژه‌های دهه فجر شهرستان آرادان مهمترین رسالت مسوولان را خدمت به مردم برشمرد و اظهار کرد: حضور امروز ما در این مسئولیت ها ، توفیقی است که به برکت انقلاب و امام راحل شامل حال ما شده است.

وی با بیان اینکه باید به عنوان خروجی این مسئولیت‌ها به عنوان سرباز ولایت ادای دین کنیم ادامه داد: رفتار و اقدامات حاکمان در تاریخ ثبت و ضبط می‌شود.

وی پاسخگویی به مردم را وظیفه مدیران ارزیابی و خاطرنشان کرد:وحدت، همیّت، انسجام، همدلی، رفاقت و اتحاد است که تمام تلاش‌ها و اقدامات ما را به سرانجام مقصود می رساند.

وی با بیان اینکه اشرافیت استاندار به مسائل استان بسیار ارزنده است گفت: استاندار سمنان از زمان انتصاب تا امروز بیش از ۱۰ بار در شهرستان و حوزه انتخابیه حضور یافته و در تمام حوزه‌ها ورود کردند که این مهم به عنوان روحیه جهادی و انقلابی، امری ارزشمند است.

نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان در مجلس شورای با اشاره به برخی مشکلات پیش روی دولت افزود: دست‌هایی درکار است تا در مسیر این دولت خدمتگزار مانع ایجاد کنند.

مطهری با بیان اینکه امروز باید فرصت دولت خدمتگزار آیت الله رئیسی را قدر بدانیم اظهار کرد: مدیران شهرستان آرادان با همدلی بسیار خوب با محوریت امام جمعه و مجموعه فرمانداری، در حال پیشبرد امور هستند که انشالله با عنایات استاندار محترم شاهد شکوفایی بیش از پیش باشیم.

وی با اشاره به لزوم تکمیل بیمارستان آرادان اضافه کرد: بیمارستان آرادان نیازمند توجه، تجهیز و تقویت است و تقاضا داریم تا به شکل اولیه خدمات رسانی خود بازگردد. آمادگی داریم تا در سطح ملی موارد و مباحث مورد نیاز بیمارستان را پیگیری کنیم.

این نماینده مردم با بیان اینکه بحث آب شرب از مطالبات به‌حق مردم آرادان است که نیازمند توجه و عنایت ویژه است گفت: پیگیری‌های خوبی در خصوص طرح‌های عمرانی حوزه راه و شهرسازی شهرستان انجام دادیم که باید در استان بررسی و با اقدامات مطلوب به نتیجه برسد.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha