• دوشنبه / ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۴:۱۸
  • دسته‌بندی: آموزش
  • کد خبر: 1400111814033
  • خبرنگار : 71603

دانشجویان دانشگاه امیرکبیر از مراجعه حضوری به دانشگاه خودداری کنند/حذف و اضافه از فردا

دانشجویان دانشگاه امیرکبیر از مراجعه حضوری به دانشگاه خودداری کنند/حذف و اضافه از فردا

دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر مهلت دارند فردا و پس فردا نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

به گزارش ایسنا،دانشگاه صنعتی امیرکبیر اعلام کرد که برنامه ثبت‌نام حذف و اضافه دانشجویان این دانشگاه فردا و پس فردا به شرح ذیل انجام می‌شود. 

بر این اساس، ثبت‌نام ورودی‌های ۹۷ و ماقبل آن فردا و ثبت‌نام ورودی‌های ۹۸، ۹۹ و ۱۴۰۰ روز چهارشنبه انجام می‌شود. 

 دانشگاه صنعتی امیرکبیر اعلام کرد که علیرغم برنامه‌ریزی و آمادگی انجام شده در سطح دانشگاه به منظور برگزاری حضوری کلاس‌های تحصیلات تکمیلی از ابتدای نیمسال دوم ۱۴۰۱–۱۴۰۰، با توجه به وضعیت قرمز کرونایی،‌ کلاس‌های تحصیلات تکمیلی نیز تا اطلاع ثانوی به صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد. زمان و نحوه حضور دانشجویان متعاقبا به اطلاع خواهد رسید.

مسئولان این دانشگاه به دانشجویان خود توصیه کرده‌اند که باتوجه به شرایط موجود و همه‌گیری ویروس کرونا از مراجعه حضوری به دانشگاه خودداری کنند. 

با اعلام دانشگاه صنعتی امیرکبیر، چنانچه دانشجویان ورودی ۹۶ این دانشگاه، تا قبل از بازه «حذف و اضافه» اقدامی در خصوص اخذ مجوز ثبت‌نام انجام نداده و وضعیت تحصیلی ایشان در پورتال به صورت «اتمام سنوات» باقی بماند، کلیه‌ دروس ثبت‌نامی آنها در نیم‌سال دوم ۱۴۰۰ حذف خواهد شد و محدودیت مشروطی و کلیه‌ قوانین مربوط به ثبت‌نام در نیم‌سال اول ۱۴۰۰ اعمال خواهد شد.

ثبت‌نام دروس میهمان بین‌دانشکده‌ای یا میهمان این دانشجویان در مقطع تحصیلات تکمیلی نیز، حداکثر تا پایان روز «حذف و اضافه» از طریق سامانه‌ی سما قابل انجام خواهد بود. بدین منظور دانشجویان باید با مراجعه به تارنمای مدیریت امور آموزشی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، به آدرس https://ugrad.aut.ac.ir و انتخاب بخش سامانه مدیریت آموزشی (سما)، درخواست میهمان بین‌دانشکده‌ای، نسبت به ثبت درخواستِ میهمانی (بین دانشکده‌ای/درس تحصیلات تکمیلی) خود اقدام نموده و منتظر اعلام نظر دانشکده مبدأ و مقصد باشند. 

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha