• دوشنبه / ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۷:۱۷
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1400111814194
  • خبرنگار : 90047

صعود به ۴۳ قله در سراسر کشور توسط کوهنوردان ارتش

صعود به ۴۳ قله در سراسر کشور توسط کوهنوردان ارتش

رییس سازمان تربیت بدنی ارتش به تشریح برنامه های این سازمان در دهه مبارک فجر پرداخت و از صعود به ۴۳ قله در سراسر کشور توسط کوهنوردان ارتش به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

سرهنگ حسین امیدی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: به مناسب چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برنامه متنوعی در دو حوزه قهرمانی و همگانی توسط تربیت بدنی ارتش پیش بینی شده که یکی از مهم ترین برنامه ها صعود به چهل و سه قله توسط کوهنوردان ارتش به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی  در سراسر کشور است.
 
وی با اشاره به برگزاری همایش دوچرخه سواری تحت عنوان (میثاق با شهدا) در روز دوشنبه ۱۹ بهمن، گفت: این همایش فردا دوشنبه همزمان در تهران از محل شهدای گمنام نیروی هوایی تا مرقد امام خمینی (ره) و در خوزستان از خرمشهر تا دزفول برگزار می شود.

امیدی افزود: هر چند خیز دوباره کرونا بسیاری از برنامه های ارتش را تحت الشعاع خود قرار داد، اما با این وجود در اجرای بسیاری از مسابقات قهرمانی کشور که در تقویم ورزشی پیش بینی شده بود، عملکرد موفقی داشتیم و از برنامه ها عقب نیستیم.

رییس سازمان تربیت بدنی ارتش همچنین با اشاره به حضور ۷ رشته ورزشی در مسابقات جهانی سیزم، تصریح کرد: مسابقات جهانی سیزم سال آینده در ۷ رشته ورزشی قایقرانی در فرانسه، نجات غریق در هلند، ۳ گانه در اسپانیا، چتربازی در اتریش، کوهنوردی و تکواندو در ایران و پنج گانه در برزیل برگزار می شود که سعی داریم با برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی و شناسایی نیروهای برتر، حضور قدرتمندی در تمام رشته ها داشته باشیم. 

امیدی در پایان از برگزاری مسابقات جهانی سیزم در روسیه خبر داد و افزود: مسابقات جهانی دانشجویان ارتش و نیروهای مسلح برای نخستین بار خرداد سال آینده در ۶ رشته ورزشی دوومیدانی، تیراندازی، جهت یابی، والیبال، پنج گانه و دارت در روسیه برگزار می شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha