• دوشنبه / ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۷:۴۵
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 1400111814224
  • خبرنگار : 71647

آرشیو تلوبیون از دسترس خارج شد

آرشیو تلوبیون از دسترس خارج شد

آرشیو ساعتی تلوبیون برای دسترسی به برنامه‌های صداوسیما در روزهای مختلف، از دسترس کاربران خارج شده است.

به گزارش ایسنا، آرشیو ساعتی تلوبیون که دربرگیرنده محتوای پخش‌شده برنامه‌ها از شبکه‌های مختلف سیما بود، چند روزی است که در دسترس کاربران نیست.

پیش از این در روز ۱۲ بهمن، سایت تلوبیون که پخش برنامه‌های صداوسیما را در دستور کار دارد، مورد حمله سایبری قرار گرفته بود و اکنون این تلویزیون تعاملی، دسترسی به آرشیوش را برای کاربران محدود کرده است.

سایت «تلوبیون» سه‌شنبه ـ ۱۲ بهمن ماه ـ مورد حمله‌های سایبری قرار گرفت. حساب رسمی تلوبیون چند ساعت قبل از تایید این حمله سایبری، اعلام کرده بود که زیرساخت‌های این سرویس ایرانی پخش زنده و آرشیو برنامه‌های صـداوسـیما روز ۱۱ بهمن ماه از ساعت ۲ بامداد تا ساعت ۲۳ دچار اختلال شد و برنامه‌های چندین شبکه در این بازه زمانی به شکل ناقص آرشیو شد.

آرشیو تلوبیون از دسترس خارج شد
این تصویر گویای از دسترس خارج شدن آرشیو ساعتی تلوبیون است

تلوبیون طی روزهای اخیر همچنین اعلام کرده است که تایم شیفت این وب سایت و اپلیکیشن پخش برنامه‌های تلویزیون، با ۱۰ ساعت افزایش، ۱۲ ساعته شد. بر این اساس کاربران این سایت می توانند تا ۱۲ ساعت زمان را به عقب برگردانند و برنامه‌ها را تماشا کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۱۱-۱۹ ۰۸:۴۵

خوب است که تلوبیون در بازنگری و ترمیم به این نکات توجه کند: توجه بیشتر به آرشیو برنامه های فرهنگی. آنچنان که به برنامه های عامه پسند مثل فوتبال توجه دارد به برنامه های مرتبط با فرهنگ در حوزه ادبیات و هنر و امثالهم توجه داشته باشد. اهتمام به تهیه شات لیست دقیق و توضیحات ضروری برنامه ها. ارتقاء کیفیت برنامه های آرشیو شده (انتظار میرود با کیفیت 720 یا 1080 آرشیو شوند). حذف آرم تلوبیون؛ بدلیل اینکه تمام برنامه ها آرم شبکه های تلویزیونی دارند بنابراین ضرورتی به درج این آرم نیست. پوشش یکسان و عادلانه همه شبکه های تلویزیونی. متشکرم

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۲۹ ۱۷:۲۴

تاهنوزپیش ماازدست رس خارج است