• سه‌شنبه / ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۲:۲۹
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1400111914769
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

در هفته نهم لیگ برتر فوتبال زنان؛

ذوب‌آهن و سپاهان در اندیشه گذر از مدعیان کرمانی

ذوب‌آهن و سپاهان در اندیشه گذر از مدعیان کرمانی

ایسنا/اصفهان حساس‌ترین و مهم‌ترین دیدارهای هفته نهم لیگ برتر فوتبال زنان را تیم‌های اصفهانی و کرمانی در اصفهان و بم برگزار خواهند کرد، هفته‌ای که ۴ تیم صدر جدول مصافی سخت و جذاب با یکدیگر خواهند داشت.

هفته نهم لیگ برتر فوتبال زنان باشگاه‌های کشور از فردا (چهارشنبه، ۲۰ بهمن‌ماه) با انجام ۶ دیدار در شهرهای بم، اصفهان، شهرکرد، ارومیه، سنندج و انزلی آغاز می‌شود، که در یکی از مهم‌ترین دیدارهای این هفته تیم ذوب‌آهن در فولادشهر میزبان شهرداری سیرجان مدافع عنوان قهرمانی است.

ذوب‌آهن که هفته گذشته نتوانست بازی قابل قبولی در دربی اصفهان به نمایش بگذارد و با ۱۶ امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد، پس از چند بازی در زمین چمن مصنوعی شفق دوباره به فولادشهر بازگشته است. شاگردان شهبازی در تلاش هستند تا با گرفتن امتیاز این دیدار فاصله خود را با رقبا کمتر کرده و از جمع مدعیان فاصله نگیرند، از سوی دیگر سیرجانی‌ها نیز به دنبال برتری در مصاف با گاندوهای اصفهانی هستند تا بتوانند خود را به خاتون بم نزدیک‌تر کنند و منتظر لغزش آن‌ها در دیدار مقابل سپاهان سرسخت باشند.

در دیگر دیدار حساس این هفته سپاهان که مدعی بود گل سالم آن‌ها در دربی اصفهان توسط داور، آفساید اعلام شده و یک پنالتی هم برای آن‌ها گرفته نشده است، در ورزشگاه فجر شهر بم میهمان خاتون بم صدرنشین است، بیان محمودی در بازی هفته گذشته خود بازیکنانی چون کوثر کمالی، شقایق روزبهان و مریم رهیده را در اختیار نداشت و همین مسئله موجب شده بود تا موتورهای تیم‌اش به خوبی کار نکنند و سرعت همیشگی را نداشته باشند.

ملی پوشان شهرکرد قعرنشین در خانه و در ورزشگاه انقلاب این شهر میزبان تیم رده هشتمی پالایش گاز ایلام است. همیاری آذربایجان غربی در ورزشگاه تختی ارومیه به مصاف کیان نیشابور می‌رود که در هفته گذشته ۲ بریک مغلوب ملوان بندرانزلی شد.

زارع باتری سنندج نیز در ورزشگاه ملک‌نیا سنندج از سارگل بوشهر پذیرایی می‌کند، سارگلی‌ها هفته گذشته شکست سنگینی مقابل شهرداری سیرجان متحمل شدند و در آخرین بازی این هفته که پنجشنبه برگزار می‌شود، ملوان بندر انزلی در ورزشگاه قدیمی سردار جنگل رشت میزبان نماینده البرز خواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha