• سه‌شنبه / ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۴:۳۰
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 1400111914971
  • منبع : نمایندگی مرکزی

یک مسئول:

منش می تواند در حوزه های اجتماعی، فرهنگی و آموزشی تحول آفرین باشد

منش می تواند در حوزه های اجتماعی، فرهنگی و آموزشی تحول آفرین باشد

ایسنا/مرکزی مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی گفت: مرکز نوآوری و شتابدهی جوانان می تواند با نگاه تحول آفرینی در حوزه های مختلف از جمله آموزش و پرورش، تبلیغات اسلامی، مسائل اجتماعی و فرهنگی نقش پررنگی داشته باشد.

به گزارش ایسنا، محمدرضا جعفری در نشستی با دبیر مرکز نوآوری و شتابدهی جوانان جهاددانشگاهی استان مرکزی اظهار کرد: جهاددانشگاهی بعنوان یک دستگاه اجرایی و دانشگاهی با توجه به توانایی های شاخصی که در کارنامه چندساله فعالیت خود دارد می تواند در ارائه راهکارهای علمی برای رفع آسیب های اجتماعی نقش آفرین باشد.

وی با بیان اینکه در حوزه های فرهنگی و اجتماعی از پتانسیل جوانان ایده پرور و علاقمند باید استفاده شود، افزود: ما در همه حوزه ها و دستگاه هایی که به نحوی تأثیرات گسترده ای دارند نیاز به ایده های جدید و خلاقانه داریم.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی با اشاره به اینکه پتانسیل ها و توانایی های این مرکز لازم است به اطلاع دیگر دستگاه های فرهنگی و اجتماعی رسانده شود، گفت: دستگاه های مرتبط می توانند از این نوآوری ها برای ایجاد تحول در سازمان های خود بهره مند شوند، بنابراین مرکز منش باید در یکی از جلسات کارگروه اجتماعی – فرهنگی استان حضور یافته و معرفی شود.

در این جلسه زهره نعمتی دبیر مرکز نوآوری و شتابدهی جوانان نیز بیان کرد: منش با توجه به وجود پتانسیل ها و خدمات قابل ارائه، می تواند در حوزه های فرهنگی و اجتماعی به عنوان یک بازوی اجرایی برای دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری عمل کند.

وی افزود: این مرکز قابلیت این را دارد که در حوزه های جذب و پرورش جوانان ایده پرداز فرهنگ سازی کرده و با حضور و یاری جوانان به ارائه راه حل های قابل اجرا بپردازد.

گفتنی است، این نشست با هدف معرفی و تبیین فعالیت های مرکز نوآوری و سازمان تجاری سازی جهاددانشگاهی استان مرکزی و بررسی راهکارهای همکاری های مشترک این مرکز دفتر اجتماعی استانداری مرکزی برگزار شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha