• سه‌شنبه / ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۵:۰۶
  • دسته‌بندی: فرهنگ حماسه
  • کد خبر: 1400111915027
  • خبرنگار : 71451

امیر سرتیپ آراسته: نیروی هوایی ارتش پرچمدار انقلاب است

امیر سرتیپ آراسته:  نیروی هوایی ارتش  پرچمدار انقلاب است

رئیس هیئت معارف جنگ سپهبد شهید صیاد شیرازی گفت:باید از گذشته درس گرفته و به آینده امیدوار باشیم لیکن اگر از افتخارات گذشته نگوییم آینده‌ای وجود نخواهد داشت از این رو باید از داستان‌های گذشتگان درس و عبرت بگیریم چرا که این تجربیات سرمایه زندگی همه انسان‌ها است.

به گزارش ایسنا، امیر سرتیپ ناصر آراسته رئیس هیئت معارف جنگ سپهبد شهید صیاد شیرازی در آیین افتتاحیه بیستمین دوره تئوری معارف جنگ که در دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری برگزار شد با بیان اینکه نیروی هوایی ارتش پرچمدار و طلیعه دار حضور نیروهای مسلح در انقلاب است، توضیح داد: نیروی هوایی الهی یکی از ارکان مهم پیروزی انقلاب اسلامی ایران است که دین خود را نسبت به انقلاب ادا کرده است و بی‌شک این نیرو یک نیروی ولایی و پیشگام در تمامی حوزه‌های پیشرفت، رشد و ترقی می باشد.


همرزم شهید صیاد شیرازی با اشاره به اینکه دفاع مقدس موجب خودباوری در مردم قهرمان ایران شده است، گفت: اگر به معارف جنگ نگاه نمی‌کردیم  اکنون موشک نداشتیم از این رو برای دوران انسان ساز دفاع مقدس تلاش می‌کنیم که بتوانیم انسان‌های تاریخ ساز را به این دوره ها دعوت کنیم تا  تجربیات و وقایع آن دوران را به شما عزیزان دانشجو بازگو کنند تا ان‌شاءلله از آن دوران درس و تجربه کسب کنید.

این فرمانده دوران دفاع مقدس تأکید کرد: باید از گذشته درس گرفته و به آینده امیدوار باشیم لیکن اگر از افتخارات گذشته نگوییم آینده ای وجود نخواهد داشت از این رو باید از داستان‌های گذشتگان درس و عبرت بگیریم چرا که این تجربیات سرمایه زندگی همه انسان ها می باشد. در دوران دفاع مقدس  دو میلیون و ۵۰۰  هزار سرباز  و  دو میلیون ۱۳۰ هزار بسیجی در جبهه‌های حق علیه باطل حضور داشتند و با دشمن مبارزه می کردند کسانی که خالصانه و غیرتمندانه پای باورها و اعتقادات خود ایستادند و مشتی از خاک میهن عزیزمان ایران را به هیچ بیگانه‌ای ندادند.

امیرسرتیپ آراسته خاطرنشان کرد: دوران دفاع مقدس موجب پیشرفت های ایران اسلامی در همه حوزه ها شده است. دوران دفاع مقدس  سرشار از ایثار، دلاوری، فداکاری، حماسه، رشادت و  مقاومت بود که فعل توانستن را معنی کرد لذا ما نباید از این دوران پربرکت غافل شویم چرا که در این دوران مفاهیمی وجود دارد که می‌تواند موجب ارتقاء و رشد و پیشرفت باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha