• سه‌شنبه / ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۶:۲۸
  • دسته‌بندی: حقوقی و قضایی
  • کد خبر: 1400111915119
  • خبرنگار : 71640

دیدار رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح با فرمانده نیروی هوایی ارتش

دیدار رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح با فرمانده نیروی هوایی ارتش

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در روز نیروی هوایی با امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی، فرمانده نیروی هوایی ارتش دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از سازمان قضایی نیروهای مسلح نیروهای مسلح، حجت الاسلام والمسلمین احمدرضا پورخاقان در این دیدار، بیعت همافران در ۱۹ بهمن ۱۳۵۷ با حضرت امام خمینی (ره) را برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی دانست و افزود: هنوز مقاومت آنها در دوشان تپه را در ۲۱ بهمن، مقابل نیروهای گارد شاهنشاهی که با صلابت و قدرت ایستادگی کرده و درب اسلحه خانه ها بر روی مردم باز کردند فراموش نکرده ایم.
وی با اشاره به دلاور مردی های نیروی هوایی در هشت سال دفاع مقدس، گفت: در ابتدای جنگ و در زمانی که سایر نیروها از انسجام کافی برخوردار نبودند، 140 فروند هواپیمای جنگی ایران، بر فراز بغداد مانوری برگزار کرده و نمایشی بزرگ از قدرت جمهوری اسلامی ایران را به رخ دشمن کشیدند که رژیم بعثی را مات و مبهوت ساخت.
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حمایت و پشتیبانی همیشگی سازمان قضایی از نیروهای مسلح گفت: ما در راستای پیشگیری از وقوع جرم و در جهت صیانت از نیروهای مسلح از هیچ اقدامی فروگذار نمی کنیم.
وی خاطر نشان کرد: حتی مجازات معدود افراد مجرم در این نیروها نیز خود موجب حفظ اقتدار نیروهای پاک و سلحشور می گردد.
امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی، فرمانده نیروی هوایی ارتش نیز در این دیدار با بیان اینکه کارکنان نیروی هوایی ارتش سربازان ولایت هستند و برای تأمین امنیت کشور از هیچ کوششی دریغ نمی کنند، گفت: اگر می خواهیم ثابت کنیم که سرباز واقعی هستیم باید امروزمان از فردا بهتر باشد و برای خدمت به کشور تمام همت خود را بکار بگیریم.
وی افزود: سازمان قضایی نیروهای مسلح همواره قوت قلب و پشتوانه ای مقتدر برای تمامی نیروهای مسلح بوده است.
شایان ذکر است معاون نظارت و بازرسی، دادستان نظامی تهران، مدیر کل حوزه ریاست و روابط عمومی و معاون مدیر کل حفاظت و اطلاعات سازمان قضایی نیروهای مسلح نیز در این دیدار حضور داشتند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha