• سه‌شنبه / ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۷:۲۸
  • دسته‌بندی: سیاست خارجی
  • کد خبر: 1400111915158
  • خبرنگار : 71579

المیادین مدعی شد:

تدوین پیش‌نویس سند ۲۰ صفحه‌ای در وین/ کار با برداشتن تحریم‌های ایران آغاز می‌شود

تدوین پیش‌نویس سند ۲۰ صفحه‌ای در وین/ کار با برداشتن تحریم‌های ایران آغاز می‌شود

یک شبکه لبنانی با اشاره به فضای مثبت موجود در مذاکرات وین و امکان رسیدن به توافق طی چند روز آتی اعلام کرد که پیش‌نویس سندی ۲۰ صفحه‌ای در وین تدوین شده است.

به گزارش ایسنا، شبکه لبنانی المیادین به نقل از خبرنگاران خود در وین اعلام کرد که پیش نویس سند ۲۰صفحه ای تدوین شده است که این پیش نویس چارچوب توافق سیاسی فراگیر را مشخص می‌کند.

این شبکه اعلام کرد که اجرای پیش نویس توافق وین با برداشتن تحریم ها و دادن مجوز بهرمندی ایران از انتقال درآمدهای خود از خارج به داخل کشور آغاز می شود.

این شبکه همچنین نوشت که فضای مثبت برای رسیدن به توافق طی چند روز و یا چند هفته آتی حاکم است.

به گزارش ایسنا، هیات مذاکره‌کننده جمهوری اسلامی ایران به ریاست علی باقری جهت ادامه دور هشتم گفت‌وگوها امروز وارد وین شد. مذاکرات از عصر امروز از سر گرفته شده است.  

بنا به گفته منابع نزدیک به مذاکرات تاکنون طرفین توانسته‌اند در زمینه نگارش متن و نزدیک کردن دیدگاه‌ها در موضوعات اصلی پیشرفت‌هایی به دست آورده‌اند.  

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۱۱-۱۹ ۱۹:۳۷

درود بر ریس جمهور عزیز

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۱۹ ۱۹:۴۲

طی روزها هفته ها و یا ماه ها شایدم سال ها توافق صورت گیرد و طی سال ها دهه ها و شایدم قرن ها تقریراتی بر زندگی نسل و تمدن از هم گسیخته ایران صورت گیرد

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۱۹ ۲۰:۰۷

خدا را شکر ایشلاه که دلالان خودرو ومواد غذایی باید چاله بکنند چند ساله سوع استفاده میکنند طرف گفت ۵ دقیقه با برجام فاصله داره انهایی که خیانت کردن باید فرار کنند خدا را شکر که این تورم واین گرانی خودرو ودلار وخوراکی ووووووووووووو

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۱۹ ۲۱:۲۵

اگر مذاکرات برجام به بن بست هم برسد جای نگرانی نیست انشالله بزودی با اعلام ساخت بمب هسته ای تمام این مشکلات و بن بستها باز، گشایش و پیروزی عظیم اقتصادی نظامی در ایران جشن گرفته خواهدشد .ملت ایران با داداش چین و روس به تمام آرزوهایشان خواهندرسید. امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۱۹ ۲۱:۴۴

هیچ توافقی حاصل نمیشه الکی خبر خوش باورانه نزارید چون اقتصاد و آرامش خوب در ایران یعنی ورشکسته شدن روسیه

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۱۹ ۲۳:۱۱

امیدواریم بااجرای برجام توافق خوبی بدست بیایدوتمام تحریم ها برداشته شود تامردم ازاین همه گرانیهارنج نبرندوعده ای که تحریمها رابهانه کرده‌اند دیگه بهانه نداشته باشند

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۱۹ ۲۳:۴۹

به به

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۲۰ ۰۰:۱۴

مذاکرات خسته کننده وفرسایشی که سالهای سال فراز و نشیب های زیادی داشته و ایجاد اعتماد طرفین آمریکا و ایران به هم سخت کرده و تاثیر شگرفی بر تحولات جهان داشته

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۲۰ ۰۰:۴۰

آمریکا بدنبال چیست... رفع تحریم؟!

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۲۰ ۰۴:۲۴

اگر قرار باشد اورانیومی یا سانتریفیوژی از ایران خارج شود و برای نگهداری به روسیه فرستاده شود بهتر است درخاک ایران معدوم شود ولی به پوتین داده نشود این کشور بی اعتمادترین کشور دنیاست . وبه خاطر منافع خود از همه چیز می گذرد.و هیچ وقت دست ایران به آنها نمی‌رسد.

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۲۰ ۰۹:۰۸

آقایان مذاکره کننده لطفا حواسشان شش دنگ جمع باشد که در توافق هسته ای جدید به مانند دفعه قبل، غربیها دوباره قورباغه به خورد آنها ندهند! به امید سر بلندی ایران و ایرانیان

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۲۰ ۱۰:۲۴

خدا کنه برجام حل بشود

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۲۰ ۱۲:۱۱

عمو ترامپ میاد پاره اش میکنه

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۲۱ ۰۷:۲۰

اینطورر نیست.

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۲۰ ۱۳:۴۹

بزک نمیر بهار میاد

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۲۱ ۰۸:۲۹

به دشمنان اعتماد نکنید.

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۲۱ ۰۸:۳۴

خدا قوت موفق باشید

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۲۱ ۱۱:۵۲

عالی