• سه‌شنبه / ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۹:۴۶
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1400111915225
  • خبرنگار : 71575

کارشناسی داوری دیدار پیکان و استقلال

کارشناسی داوری دیدار پیکان و استقلال

جعفر خوشرو معتقد است بیژن حیدری قضاوت خوبی را در دیدار پیکان و استقلال داشت.

جعفر خوشرو، کارشناس داوری در گفت‌وگو با ایسنا درباره قضاوت بیژن حیدری در دیدار استقلال و پیکان که با برتری یک بر صفر شاگردان مجیدی پایان یافت، اظهار کرد: حیدری قضاوت خوب و تقریبا بدون اشتباهی را در این دیدار داشت. به نظر من این داور مشکل بازی‌خوانی و جای‌گیری دارد و حتی در دقیقه ۲۷ که توپ به او برخورد کرد، به دلیل جای‌گیری نامناسبش بود.

او ادامه داد: در دقیقه ۳، کمک داور آفساید درست و میلی‌متری را گرفت و هم‌چنین در دقیقه ۶۷، در صحنه تک به تک مهاجم پیکان با دروازه‌بان استقلال، توپ به بدن دروازه‌بان برخورد کرد و هندی نبود. هم‌چنین در اواسط نیمه دوم، یامگا هم در محوطه جریمه پیکان تعادلش را از دست داد اما خطایی صورت نگرفته بود و تصمیم داور برای ادامه بازی درست بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۱۱-۱۹ ۲۰:۰۲

یعنی مهدی پور با اون همه خطا و جلوگیری از ضد حمله ها نباید زرد دوم رو می گرفت و اخراج میشد?

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۱۹ ۲۰:۰۹

کارشناسان داوری خیال می کنندمردم کورنددروازبان استقلال بیرون محوطه جریمه توپ رابادست گرفت وبایست اخراج بشه بعلاوه دوباریکی دردقایق انتهایی نیمه اول ویکی دردقیقه ۹۰مهدی پوربایست اخطاردوم را بگیره و اخراج بشه و جالبه اخراج نشد.طرفداران استقلال منظورشان از فوتبال پاک وبرابروعادلانه همینه.

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۱۹ ۲۳:۱۴

نوذر رودنیل کارشناس داوری فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم وقتی تصاویر را مجدداً بازبینی کردم، مشخص شد که توپ دقیقاً به دست دروازه‌بان برخورد کرد. به توجه به اینکه این برخورد توپ به دست در خارج از محوطه جریمه و یک موقعیت آشکار گلزنی بود، داور باید دروازه‌بان را اخراج می‌کرد. زاویه بیژن حیدری نسبت به صحنه خوب بود، اما شاید تمرکز کافی در آن لحظه را نداشته و نتوانسته است به درستی تشخیص بدهد. وی گفت: در دقیقه 75 هم خطای بازیکن شماره چهار پیکان از نوع شدید بود و او نیز باید اخراج می‌شد. حیدر سلیمانی وی افزود: این بازی دو صحنه مهم داشت. در یک صحنه و در دقیقه 57 دروازه‌بان استقلال از محوطه جریمه خارج و با دست مانع عبور توپ شد. این صحنه چون موقعیت آشکار گل بود دروازه‌بان استقلال باید اخراج می‌شد اما برداشت حیدری این بود که توپ ابتدا به پای او و بعد به دست او برخورد کرده و به همین خاطر دستور به ادامه بازی داد.کارشناس داوری با اشاره به اخطار مهدی‌پور در نیمه اول عنوان کرد: در دقیقه 90 مهدی‌پور بازیکن پیکان را که از او عبور کرده بود به عمد زد و در این صحنه باید کارت زرد دوم را می‌گرفت و اخراج می‌شد. در این صحنه شاید داور می‌خواست در دقیقه 90 مدیریت کند تا بازی خراب نشود.

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۲۰ ۰۰:۰۵

کل جامعه داوری از داوری این بازی انتقاد کردن بعد این کارشناس گفته «تقریبا بی ایراد بود.» برای ایسنا واقعا خوب نیست، پیدا کردن چنین کارشناس های عجیبی.

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۲۰ ۰۱:۰۲

به نظر من شما مشكل جاگيري دارين