• سه‌شنبه / ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ / ۲۰:۴۳
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1400111915254
  • خبرنگار : 71617

پاسخ عجیب مرادمند به سرباز شدنش از ابتدای اسفند!

پاسخ عجیب مرادمند به سرباز شدنش از ابتدای اسفند!

مدافع میانی تیم فوتبال استقلال در رابطه با اینکه آیا از ابتدای اسفند سال جاری سرباز خواهد شد یا خیر، گفت: سرباز؟ از فردای خود هم خبر ندارم.

به گزارش ایسنا، محمد حسین مرادمند پس از برتری یک بر صفر استقلال مقابل تیم فوتبال پیکان با نتیجه یک بر صفر و صعود به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، اظهار کرد: پیکان تیم قابل احترامی است و از هر نظر امروز خوب بودند و بازی خیلی خوبی را شاهد بودیم و خدا را شاکر هستیم که توانستیم این مسابقه را با برتری پشت سر بگذاریم.

وی در مورد شرایط تیم فوتبال استقلال و مشکلات این تیم، بیان کرد: ما یک خانواده هستیم و خیلی هم مشکل داریم و نسبت به سایر تیم‌های دیگر با مشکلات دیگری روبه‌رو هستیم و اما همگی همدل و هم قسم شده‌ایم و پشت هم هستیم و با تلاش و صبر می‌خواهیم هواداران استقلال را خوشحال کنیم.

مدافع میانی تیم فوتبال استقلال با اشاره به اینکه نباید مشکلات استقلال از حد مشخصیی فراتر برود، گفت: اگر شرایط بخواهد ادامه پیدا کند در آینده صحبت خواهیم کرد.

مرادمند در رابطه با اینکه از تاریخ یکم اسفند سرباز می‌شود یا خیر؟ توضیح داد: سرباز؟ از فردای خودم خبر ندارم که زنده هستم یا مرده!

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۱۱-۲۰ ۰۰:۰۷

مردم عادی که می خوان برن سربازی حداقل از دو یا سه ماه قبل تاریخ اعزامشون مشخصه بعد این رفیقمون گفته نمی دونه 10 روز دیگه سربازه یا نه. عجیب نیست؟

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۲۰ ۱۶:۵۲

مشخصه تاریخ اعزام مرادمند و سیاوش یزدانی مشخص شده هیچ راهیم وجود نداره بیشتر بندازنش عقب چون تا اینجام غیر قانونی بازی کرده .حالا معلوم نیست آجرلو چطور میخواد درستش کنه بماند.فوتبال پاک داور پاک

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۲۱ ۱۹:۳۶

طبق قانون یزدانی تا نتایج آزمون دکتری وقت داره تعجب می‌کنم چرا میگن سربازه

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۲۱ ۱۴:۵۸

سردار به لطف نفوذش این دو نفر را معاف میکنه یا یه حقه در میاره که سربازی نرن، سربازی مال ما بدبخت بیچاره هاس ... تنها سازمانی که بین فقیر و دارا تفاوت نمیزاشت ، حوزه نظام وظیفه بود که اونم به لطف سردار آجرلو شد مخل نفوذ و رانت

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۲۱ ۲۰:۱۹

قیافه رو......