• سه‌شنبه / ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ / ۲۰:۴۷
  • دسته‌بندی: حقوقی و قضایی
  • کد خبر: 1400111915256
  • خبرنگار : 71429

دادستان انتظامی قضات از مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه بازدید کرد

دادستان انتظامی قضات از مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه بازدید کرد

دادستان انتظامی قضات در بازدید از مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه ضمن گفت و گوی چهره به چهره با مراجعان به مشکلات آن‌ها رسیدگی کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از قوه قضائیه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد موحدی آزاد ضمن بازدید از مرکز ارتباطات مردمی با تعدادی از مراجعه‌کنندگان دیدار و جزییات پرونده آن‌ها را بررسی کرد.

دادستان انتظامی قضات در حاشیه این بازدید، اظهار کرد: فراهم کردن این دیدارها بسیار مبارک است چرا که نظرات مردم بهترین مسیر اطلاع از نحوه رسیدگی قضات به پرونده‌ها است.

وی افزود: در جلسه امروز بررسی‌های لازم انجام و دستور ویژه رسیدگی به پرونده‌ها صادر شد. همچنین پس از پیگیری‌های کارشناسی و بررسی‌های تخصصی دقیق پرونده ها، نتیجه به افراد اعلام می‌شود.

وی ضمن تشکر از اقدامات مدیرکل ارتباطات مردمی قوه‌قضاییه خاطرنشان کرد: ارجاع پروندها به نهادهای قضایی مربوطه نیاز به پالایش دقیق و تخصصی دارد که کارشناسان مستقر در این مرکز این امر مهم را انجام می‌دهند و در واقع رابط بین مراجعان و نهادهای قضایی هستند. همچنین ما نیز روند و نتیجه را از همین مرکز پیگیری می‌کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین موحدی آزاد در ادامه گفت: اگر اینگونه دیدارها به طور مداوم در استان‌ها و شهرستان‌های دیگر هم صورت بگیرد نیاز نیست که افراد با صرف وقت و هزینه زیاد به این مرکز مراجعه کنند. این دیدارها در راستای تکریم ارباب رجوع است و رضایتمندی آن‌ها را نیز در پی دارد.

گفتنی است، در این بازدید که با حضور علی اصغر رفاهی دادیار دادسرای دیوان عالی و مدیرکل ارتباطات مردمی قوه‌قضاییه و نجفی مدیرکل دفتر دادسرای انتظامی قضات برگزار شد؛ پرونده‌هایی با موضوعات مختلف حقوقی و قضایی بررسی و دستور رسیدگی ویژه به مراجع قضایی مربوطه صادر شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۱۱-۱۹ ۲۱:۰۰

سایت مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه مشکل دارد مانند قبلا پرسش برای سوال های قضایی وحقوقی ثبت نمی کند لطفا برای سایت مرکز ارتباطات مردمی ایمیل بگذارید ونظرات وایده های مردم را درسایت برای ثبت بگذارید

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۲۰ ۱۶:۵۰

قوه قضاییه این سایت ارتباطات مردمی قوه قضاییه را خدمت رسانی به مردم درست کند