• چهارشنبه / ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۱:۰۶
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1400112015627
  • خبرنگار : 50037

همزمان با دهه فجر انجام شد:

آغاز عملیات اجرایی پروژه بیمارستان ۱۲۸ تختخوابی امیرالمومنین اسدآباد

آغاز عملیات اجرایی پروژه بیمارستان ۱۲۸ تختخوابی امیرالمومنین اسدآباد

ایسنا/همدان همزمان با دهه فجر کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی پروژه بیمارستان ۱۲۸ تختخوابی امیرالمومنین (ع) اسدآباد به عنوان دومین بیمارستان شهرستان با حضور معاونت امور عمرانی استانداری همدان و مسئولین و اعضای شورای اداری و مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان انجام شد.

سرپرست فرمانداری اسدآباد در کلنگ زنی این طرح اظهار کرد:این پروژه ملی دارای ۱۶۰ میلیارد تومان ردیف بودجه بوده که در اعتبار سال اول ۳۶ میلیارد تومان به طرح فوق اعتبار اختصاص داده است.

حسین‌علی شرکائی با بیان اینکه با این میزان اعتبار اختصاص داده شده در سال اول بر اساس پیش بینی‌ها ۳۰ درصد عملیات اجرایی طرح پیشرفت خواهد داشت،افزود: اعتبار سال اول طرح از محل ملی تنها ۳.۵ میلیارد بود که با پیگیری‌های نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی این میزان اعتبار با افزایش ۱۰برابری به ۳۶ میلیارد تومان افزایش یافت.
 
وی با اشاره به زیربنای ۱۲هزار و ۸۰۰متری ساختمان طرح در چهار طبقه خاطر نشان کرد:مشکل سند زمین این طرح یکی از دغدغه های مهم در سالیان اخیر برای اجرای طرح بود که خوشبختانه با پیگیری ‌های لازم
مشکل سند ملکی این بیمارستان مرتفع و سند به نام دانشکده علوم پزشکی زده شده که با کلنگ زنی و تخریب بیمارستان قدیمی امیرالمومنین ، ساخت بیمارستان جدید با انتخاب پیمانکار طرح در سال آینده آغاز خواهد شد.

شرکائی با اشاره به اینکه این بیمارستان درمانی - آموزشی ۱۲۸ تختخوابی جایگزین بیمارستان فرسوده حضرت امیرالمؤمنین(ع)، موقوفه مرحوم بکائی می‌شود یاد آور شد: افتتاح و بهره برداری طرح بیمارستان امیرالمؤمنین(ع) اسدآباد واقع در پرترددترین محور(بزرگراه غرب کشور) به علت دسترسی آسان مسافران، همشهریان و روستائیان شهرستان در ارائه خدمات مطلوب از نقش بسیار ارزنده ای برخوردار خواهد بود.

معاونت امور عمرانی استانداری همدان هم با بیان اینکه یکی از برکاتی که بعد از انقلاب درکشور ما اتفاق افتاد در حوزه بهداشت و درمان بوده است، افزود: شهرستان اسدآباد در قبل از انقلاب دارای بیمارستان قائم نبود و امروز به برکت انقلاب شاهد اتفاق کلنگ زنی دومین بیمارستان این شهرستان با همان ظرفیت بیمارستان قائم هستیم که این امر نشانگر آن است که دولت خدمتگزار و مردمی در خدمت مردم است.

فرزاد تیموری با اشاره به اینکه وجود دانشکده علوم پزشکی در شهرستان زیرساخت شهرستان را در حوزه بهداشت و درمان ارتقا داده است، یاد آورشد: بیشتر پزشکان کشور پیش از انقلاب غیر ایرانی بوده و کادر درمان کافی نداشتیم که در طول انقلاب با آموزش و تربیتی که در حوزه پزشک و پیراپزشک انجام گرفته شده امروز به خودکفایی رسیده ایم و حتی کشور ایران به سایر کشورها نیز خدمات پزشکی ارائه می‌دهد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha