• چهارشنبه / ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۴:۰۱
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1400112015902
  • خبرنگار : 50040

مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان خبر داد

فروش ۷ هزار بلیط جشنواره فیلم فجر در گیلان طی پنج روز

فروش ۷ هزار بلیط جشنواره فیلم فجر در گیلان طی پنج روز

ایسنا/گیلان مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان، از فروش ۷۰۰۰ بلیط جشنواره فیلم تا پایان روز پنجم در استان خبر داد و بیان کرد: «مرد بازنده»، «ملاقات خصوصی» و «موقعیت مهدی» فیلم های پر استقبال این دوره بودند.

رضا ثقتی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به استقبال گیلانی ها از چهلمین جشنواره فیلم فجر، اظهار کرد: اکران فیلم ها از جمعه، ۱۵ بهمن آغاز شده و تا ۲۲ بهمن ادامه دارد.

وی با اشاره به اکران فیلم های جشنواره فجر در دو مرکز برای نخستین بار در گیلان اضافه کرد: تالار مرکزی و سینما ۲۲ بهمن رشت پذیرای عموم شهروندان است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، همچنین به اکران فیلم ها در سه سانس در هر دو مکان پیش بینی شده برای اکران فیلم های این جشنواره اشاره کرد و گفت: ۱۷ فیلم شرکت کننده در بخش مسابقه جشنواره فجر در این دو مرکز اکران می شود.

ثقتی، از فروش ۷۰۰۰ بلیط جشنواره فیلم خبر تا پایان روز پنجم در استان خبر داد و بیان کرد: به واسطه شرایط کرونایی و لزوم حفظ سلامت مردم، تماشاگران به صورت آنلاین اقدام به خرید بلیط کردند.

وی با بیان اینکه تاکنون فیلم های «خائن کشی»، «لایه های دروغ»، «دسته دختران»، «ضد»، «ملاقات خصوصی»، «ماهان»، «شهرک»، «علفزار»، «مرد بازنده»، «هناس»، «شادروان»، «برف آخر»، «بدون قرار قبلی»، «بیرو»، «شب طلایی» و «موقعیت مهدی» به نمایش درآمده، اضافه کرد: «مرد بازنده»، «ملاقات خصوصی» و «موقعیت مهدی» فیلم های پر استقبال این دوره بودند.

مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان، با اشاره به رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در سالن های سینما، یادآور شد: قیمت بلیط جشنواره فیلم فجر در استان نیز در مقایسه با سال گذشته تفاوت چندانی ندارد و امیدواریم در روزهای باقی مانده شاهد حضور بیشتر تماشاگران در سالن های سینما باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha