• چهارشنبه / ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۵:۱۵
  • دسته‌بندی: سیاست خارجی
  • کد خبر: 1400112016018
  • خبرنگار : 71038

رئیس فراکسیون حمایت از محور مقاومت و آزادسازی قدس:

هر کسی به انقلاب اسلامی و ظهور معتقد است حتما به نابودی و محو رژیم صهیونیستی نیز می‌اندیشد

هر کسی به انقلاب اسلامی و ظهور معتقد است حتما به نابودی و محو رژیم صهیونیستی نیز می‌اندیشد

رئیس فراکسیون حمایت از محور مقاومت و آزادسازی قدس اظهار کرد: صدور انقلاب اسلامی یعنی اینکه تفکر انقلاب اسلامی در صحنه و کشورهای مختلف صحنه گردان باشد و هویت بخشی ملت ها براساس تفکر انقلاب اسلامی صورت گیرد.

به گزارش ایسنا، حجت السلام و المسلمین فلاحی نماینده مجلس شورای اسلامی و رئیس فراکسیون حمایت از محور مقاومت و آزادسازی قدس روز چهارشنبه در نشست تخصصی-رسانه ای با موضوع انقلاب اسلامی و شکل گیری نظم نوین منطقه ای که از سوی جمعیت دفاع از ملت فلسطین در آستانه چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شده بود، اظهار کرد: انقلاب اسلامی یک ماهیت جهانی دارد و فقط مختص به یک کشور نیست.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی و تفکر آن مرزها را کنار گذاشته و ملت ها پذیرفته اند با تفکر انقلاب اسلامی و آزادیخواهانه می توانند زندگی عزتمندی داشته باشند، تصریح کرد: صدور انقلاب اسلامی یعنی اینکه تفکر انقلاب اسلامی در صحنه ها و در کشور های مختلف صحنه گردان باشد و هویت بخشی ملت ها مبتنی بر تفکرات انقلاب اسلامی صورت بگیرد.

این نماینده مجلس با اشاره به تأثیرات انقلاب اسلامی بر جنبش ها و حرکت های مختلف در منطقه تصریح کرد: یکی از جاهایی که از انقلاب اسلامی الهام گرفت ملت فلسطین بود، ملتی که سال هاست تحت اشغال رژیم صهیونیستی است.

وی با بیان اینکه حرکت آزادیخوانه ملت فلسطین در طول سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی از تفکرات این انقلاب و آرمان های آن الهام گرفته اند، گفت: در واقع انقلاب اسلامی در گسترش گروه های مقاومت و روحیه جهادی در منطقه نقش مهمی داشته است. در همان روزهای ابتدایی انقلاب اسلامی جمهوری اسلامی ایران اقدام به بستن سفارت رژِیم صهیونیستی در تهران و بازکردن سفارت فلسطین کرد و تعداد دیگری از کشورها نیز از این حرکت انقلاب اسلامی الهام گرفته و آن را اجرا کردند. امروز خیلی از ملت ها و حتی دولت ها هستند که در برابر رژیم صهیونیستی ایستادگی می کنند.

رئیس فراکسیون حمایت از محور مقاومت و آزادسازی قدس با بیان اینکه یکی از اهداف اساسی انقلاب اسلامی نابودی و محو رژیم صهیونیستی بوده، افزود: امروز هر کسی به انقلاب اسلامی و ظهور معتقد است حتما به نابودی و محو رژیم صهیونیستی نیز می اندیشد و در واقع کسی نمی تواند دم از مهدویت و ظهور بزند ولی به این موضوع فکر نکند چرا که نابودی رژیم صهیونیستی را یکی از پیش فرض های تحقق این موضوع می داند.

این نماینده مجلس در بخش دیگری از صحبت های خود با بیان اینکه مقاومت و ایستادگی براساس تفکرات انقلاب اسلامی در عمق جان ملت ها ریشه دوانیده است و دشمنان نمی توانند با سرکوب ملت ها حرکت ایجاد شده در این زمینه را در منطقه از بین ببرند، تصریح کرد: امروز ملت فلسطین در داخل سرزمین خود اقدام به تولید سلاح در برابر رژیم صهیونیستی می کند و در برابر تجاوزات این رژیم ایستاده اند. امروز این رژیم نمی تواند به مانند قبل به توسعه طلبی بپردازد و مقامات رژیم صهیونیستی براساس حرکت جریان مقاومت و ایستادگی ملت فلسطین آسایش و آرامش خود را از دست داده اند چنانکه بعضا مجبور هستند جلسات خود را در پناهگاه ها برگزار کنند و این ها همه هشدار به کسانی است که با این رژیم همراهی کرده و می کنند.

فلاحی با اشاره به برخی از تهدیدهای رژیم صهیونیستی علیه ایران و جریان مقاومت گفت: این رژیم و مقامات این رژیم که هر ازچندگاهی زبان به تهدید می گشایند بدانند که جریان مقاومت و ملت های حامی مقاومت منتظر بهانه ای هستند که این رژیم را از صحنه روزگار حذف کنند و برای همیشه ملت های منطقه را از این غده سرطانی نجات دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha