• پنجشنبه / ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ / ۲۱:۴۲
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1400112116924
  • خبرنگار : 71659

واکنش روسیه به حملات مستمر اسرائیل در سوریه

واکنش روسیه به حملات مستمر اسرائیل در سوریه

وزارت خارجه روسیه در واکنش به ادامه حملات رژیم صهیونیستی به سوریه و حمله هوایی بامداد چهارشنبه رژیم به دمشق اعلام کرد که حملات اسرائیل به سوریه نقض حاکمیت این کشور است.

به گزارش ایسنا، وزارت خارجه روسیه به حمله سحرگاه چهارشنبه رژیم صهیونیستی به حومه دمشق واکنش نشان داد و اعلام کرد که حملات اسرائیل به اهدافی در سوریه، نقض آشکار حاکمیت دولت سوریه است و به تشدید اوضاع منجر می‌شود.

«ماریا زاخارووا» سخنگوی وزارت خارجه روسیه افزود: حملات مستمر اسرائیل به اهدافی در خاک سوریه، باعث نگرانی شدید و خطرات جدی برای ترافیک هوایی بین المللی است.

وی گفت: ادامه حملات به تأسیسات نظامی سوریه سوای از اینکه منجر به کاهش توانایی رزمی نیروهای مسلح سوریه می‌شود، خطرات جدی را برای ترافیک هوایی بین المللی ایجاد می‌کند.

زاخارووا افزود: این حملات روی اثربخشی تلاش‌های سوری‌ها و متحدانشان برای از بین بردن حضور تروریست‌ها در این کشور تأثیر منفی خواهد گذاشت.

در بمباران سحرگاه چهارشنبه رژیم صهیونیستی در حومه دمشق، یک سرباز سوری کشته و ۵ تن دیگر زخمی شدند.

مرکز روسی آشتی نیروهای متخاصم در سوریه موسوم به «حمیمیم» که زیر نظر وزارت دفاع روسیه قرار دارد، اعلام کرد که پدافند هوایی سوریه توانست ۸ فروند موشک شلیک‌شده رژیم صهیونیستی به سمت دمشق را سرنگون کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۱۱-۲۲ ۱۲:۳۲

واقعآ به حق مردم سوریه ظلم است کجایه سازمان ملل که داد حقوق بشیر میزنه چرا مردم بیگناه سوریه بمباران می‌شود . چه کرده به اسرائیل؟

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۲۴ ۱۱:۴۶

روسیه می تواند با استقرار چتر دفاعی موشکی اس ۴۰۰ بر روی آسمان سوریه و با سرنگون کردن هواپیماهای اسرائیلی براحتی از آسمان سوریه دفاع کند ولی بدلیل نزدیکی اش به اسرائیل فقط به محکوم کردن اسرائیل اکتفا می کند. قضاوت با مردم شریف و عاقل

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۲۲ ۱۳:۲۳

4تا موشک که بفرستید تو خاکش بهتر حالیش میشه موشک جواب موشک باید باشه

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۲۲ ۱۴:۲۵

آخه به تو چه احمق مگه ایران را زده کاسه داغ تر از آش تو فکر گروهی تو مملکت خودت باش حماقت تا کی

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۲۲ ۱۴:۵۴

دشمن مسلمانان را نشناخته ای و فقط بلدی از سیر کردن شکم ات حرف بزنی خائن به مسلمان امثال تو هستی ساکت شو دشمن دین

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۲۲ ۱۴:۰۴

چقدر حکومت کثیفی هستی که نمی توانی حتا حملات رژیم نژاد پرست اسراعیل را محکوم کنی آن گفتن را من هم بلدم

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۲۲ ۱۴:۳۰

نه فروند را سرنگون کرد کی هست باور کنه این جنگ زرگری روسیه را

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۲۲ ۱۷:۳۱

تا امثال شما تو این مملکت هست اوضاع از این بدتره،وقتی روشنفکری شما با چهار تا کلیپ فضای مجازی هست بایدم این بشه،هر شخصی یه سوادی داره، یکی سواد رسانه، یکی سواد جنگ، یکی سواد سیاسی و..... ولی امثال شما هیچ نمونه سوادی ندارن،به نظرم اصلا نظر ندین چون سواد دار زیاده، یه چی میگن ضایع میشی، یا حق

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۲۲ ۲۲:۰۸

در پشت پرده روسیه با اسرائیل همدست هستن

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۲۲ ۱۹:۲۵

در این زمان بایدقدرت وعلم داشت( العلم سلطان )جواب اسراییل ملعون را هم باید پاسخ داد تاصهیونیست های کودک کشِ عهدشکن احساس راحتی وامنیت نکنن

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۲۲ ۲۰:۰۳

آقایی که میگی به ما دشمن اسلام ما چیزی نمیگیم ایران باید اول فکر اقتصاد خودش باشه بعد دنبال آرمان ها برو یه کم قرآن بخون تا بفهمی کمک کردن هم اولویت داره اتفاقا تو ارمانگرا که نمیفهمی شب گرسنه خوابیدن یعنی چه خفه شو وقتی مردم سیستان در فقرن و خیلی ها در اوج بدبختی هستن به هیچ وجه کمک کردن به کشورهایدیگر منطقی نیست کشتی حامل اوره رو میفرستن یمن خوب معلومه توقیف میشه اینا بیت الماله که داره حیف و میل میشه واگذارتون به خدای واحد و برید یه کم قرآن بخونید تا راه راست رو بفهمید