• جمعه / ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۵:۰۱
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1400112217383
  • خبرنگار : 50491

حماسه مردم غیور ترکمن در جشن انقلاب/ تجلی وحدت شیعه و سنی در جشن ۲۲ بهمن

حماسه مردم غیور ترکمن در جشن انقلاب/ تجلی وحدت شیعه و سنی در جشن ۲۲ بهمن

ایسنا/گلستان مردم غیور ترکمن صحرا نیز همزمان با سراسر کشور جشن ۴۳ سالگی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند و بار دیگر وحدت بین شیعه و سنی را به نمایش گذاشتند.

امروز در جشن ۲۲ بهمن مردم در سراسر ایران اسلامی مهر تأیید دیگری پای ۴۳ سالگی انقلاب اسلامی زدند و همه اعم از زن، مرد، پیر و جوان به میدان آمدند تا بار دیگر دلدادگی و همراهی خود به انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی را به نمایش بگذارند، امروز همه به میدان آمدند تا ضمن حمایت از ولایت مشت محکمی بر دهان دشمنان و یاوه گویان بکوبند.

 در میان حضور پرشور مردم در جشن ۴۳ سالگی انقلاب وحدت شیعه و سنی تجلی دیگری داشت، امروز در استان گلستان نیز مردم شیعه و سنی در غرب استان گلستان دوشادوش یکدیگر به میدان آمدند و شعار «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و « مرگ بر منافقین» را فریاد زدند.

مردم غیور ترکمن صحرا که  همواره در میادین انقلاب اسلامی حضور پرشوری داشتند و نشان دادند که به آرمان های انقلاب اسلامی پایبند هستند امروز نیز با حضور پرشور و گسترده خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دادند که قدرشناس انقلاب اسلامی هستند؛ مردمی که رنج ها و مشقت های زیادی را در دوران پهلوی متحمل شده بودند.

امروز در جشن ۲۲ بهمن نیز سرمای هوا و جولان امیکرون نتوانست فضا را برای حضور مردم غرب استان گلستان در راهپیمایی ۲۲ بهمن تنگ کند و شیعه و سنی به شکل های گوناگون در مراسم ۲۲ بهمن حضور یافتند و چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند.

با توجه به شیوع ویروس کرونا مراسم راهپیمایی در شهرستان ترکمن نیز در قالب رژه خودرویی برگزار شد.

سرپرست فرمانداری بندرترکمن امروز در مراسم جشن انقلاب ضمن گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: بدون شک ۲۲ بهمن از بزرگترین افتخارات و دستاوردهای ملت مسلمان ایران است که در سایه یکپارچگی، وحدت کلمه، حقیقت خواهی، ظلم ستیزی، بیداری و آزادی خواهی مردم با رهبری حضرت امام خمینی (ره) به وقوع پیوست.

عبدالغفور غراوی از حضور پرشور شهروندان بندرترکمن در جشن ۲۲ بهمن قدردانی کرد و افزود: مردم فهیم و انقلابی شهرستان ترکمن با وحدت، اتحاد و یکپارچگی و حضور پرشور خود بار دیگر به دشمنان نشان دادند که پای آرمان های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستاده اند و تا پای جان از آن دفاع خواهند کرد.

مردم ترکمن در دیگر نقاط غرب استان گلستان نیز خود را به جشن ۴۳ سالگی انقلاب اسلامی رساندند، مردم گمیشان هم با حضور پرشور و کوبنده خود نه بزرگی به تمام اختلاف افکنی ها و یاوه گویی های دشمنان گفتند و نشان دادند که با وجود همه تهدیدها، توطئه ها و فشارهای بیگانگان از انقلاب اسلامی، نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت فاصله نگرفتند.

با توجه به شیوع ویروس کرونا یوم الله ۲۲ بهمن در شهرهای گمیش تپه و سیمین شهر با حضور اقشار مختلف مردم و در قالب رژه موتوری و خودرویی برگزار شد.

امید سقلی، سرپرست فرمانداری گمیشان در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن، حضور حماسی مردم مرزنشین شهرستان گمیشان را پیامی مستحکم برای دشمنان و یاوه گویان نظام و انقلاب دانست که چشم دیدن عزت ایران اسلامی را ندارند و افزود: مردم ایران اسلامی در طول این ۴۳ سال به زیبایی نشان دادند که پای ارزش های ماندگار نظام و انقلاب ایستاده اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha