• جمعه / ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ / ۲۲:۱۷
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1400112217524

سجادی:

رفع سریع ایرادات ورزشگاه پارس/امکانات فارس باید در حد افتخاراتش باشد

رفع سریع ایرادات ورزشگاه پارس/امکانات فارس باید در حد افتخاراتش باشد

ایسنا/فارس وزیر ورزش و جوانان با اشاره به عیوب متعدد ورزشگاه پارس شیراز، تاکید کرد که باید به سمتی حرکت کنیم که همه عیوب آن در کوتاهترین زمان ممکن رفع شود.

سید حمید سجادی جمعه ۲۲ بهمن در حاشیه سفر به شیراز و بازدید از امکانات ورزشی در این شهر، گفت: ورزشگاه ۵۰ هزار نفری پارس سال ۹۶ افتتاح شده اما متاسفانه به بهره برداری نرسیده است.

او گفت: براساس گزارش‌ها، تنها چند بازی لیگ یک و دو در ورزشگاه پارس برگزار شده و پس از آن امکان میزبانی فراهم نشده است.

سجادی با بیان اینکه ورزشگاه‌های شیراز، سرمایه‌های عظیمی است که بلااستفاده مانده، گفت: ورزشگاه پارس یک سازه ارزشمند و بسیار زیباست که باید معایب آن در کوتاهترین زمان برطرف شود.

او خاطرنشان کرد: آقای دکتر صفرپور گفته‌اند که هفتاد نقص برای این ورزشگاه لیست شده که باید برطرف شود، یکی از این ایرادها که در بازدید مشاهده کردیم، نشست بخشی از پیست تارتان بود.

سجادی با اشاره به اینکه نشست پیست تارتان، آن را از نظر فنی غیراستاندارد و غیرقابل استفاده کرده است، خاطرنشان کرد: این نشست البته به زمین چمن نرسیده است اما باید به شکل کامل بررسی و مرتفع شود.

وزیر ورزش و جوانان همچنین با اشاره به اینکه چمن ورزشگاه هنوز به شکل کامل رشد نکرده است، گفت: البته از نظر کارشناسان، چمن کاشت شده مرغوبیت مناسبی ندارد، هرچند گفتند که این چمن نیمه دوم بهار، به رشد قابل مشاهده خواهد رسید.

سجادی گفت: از مدیرکل ورزش و جوانان فارس درخواست کردم که مشکلات این ورزشگاه و سالن ۶ هزارنفری را لیست کرده و طی جلسه‌ای که هفته آینده در تهران برگزار می‌شود، به شکل ویژه بررسی و راهکار رفع آنها ارائه شود.

وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: حق استان فارس که ورزشکاران و قهرمانان مدال آوری را در رشته‌های مختلف در سطوح ملی، آسیایی و جهانی دارد، برخورداری از امکانات مناسب ورزشی است.

به گزارش ایسنا، سجادی، وزیر ورزش و جوانان بعدازظهر امروز جمعه ۲۲ بهمن به شیراز سفر کرد و ضمن بازدید از ورزشگاه‌های پارس و حافظیه از سالن ۶ هزارنفری شیراز نیز بازدید کرد و در جریان مشکلات و مسائل این زیرساختهای ورزشی قرار گرفت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha