• شنبه / ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۱:۳۶
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1400112317835
  • خبرنگار : 50037

نیمی از چارت سازمانی شهرداری اسدآباد خالی است

نیمی از چارت سازمانی شهرداری اسدآباد خالی است

ایسنا/همدان شهردار اسدآباد گفت: شهرداری با کمبود نیروی انسانی روبرو بوده و در حال حاضر نیمی از چارت سازمانی این شهرداری خالی است.

شاهین کلانتری بنگر در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به خالی بودن ۵۱ نفر از چارت سازمانی این شهرداری، اظهار کرد: معاونت اجتماعی، ستادمدیریت بحران، حوزه عمران، واحد فرهنگی و اجتماعی از جمله واحدهای نیازمند نیروی انسانی متخصص بوده که به همین منظور برای تامین نیروی ۵۱ پست خالی شهرداری شهر اعلام نیاز و درخواست کرده‌ایم.

وی افزود: طبق بخشنامه‌ای فعلا با ۱۰درصد از اعلام نیاز شهرداری در چند روز آینده موافقت خواهد شد که باید برای این تعداد نیروی جدید تامین اعتبار صورت گیرد.

کلانتری بنگر همچنین با اشاره به واحد خدمات شهری شهرداری اسدآباد ،تصریح کرد: در این واحد جمعا ۹۴ نفر شامل ۶۴ نفر پیمانکاری و۳۰ نفر کارگر شهرداری اعم از نگهبان، راننده خودرو و زباله بر فعالیت دارند.

وی وسعت شهر اسدآباد را ۹۱۶ هکتار برشمرد و یاد آور شد: این میزان وسعت  تنها با ۳۷ نیروی خدماتی نظافت می‌شود که  این امر یکی از دغدغه های شهرداری شهر و شورای شهر بوده و به همین منظور شهرداری شهر برای ۲۰ نفر نیروی جدید در این بخش درخواست لازم را به شورای شهر ارائه داده و این امر در مراحل پیگیری در استانداری است.

کلانتری بنگر با بیان اینکه هر ۱۰هزار متر مربع از معابر و خیابان‌های شهر باید حداقل توسط یک نفر از نیروی‌های خدماتی رفت و روب و نظافت شود،‌ گفت: با توجه به وسعت شهر باید ۱۲۰ نفر در این حوزه دارای فعالیت باشند در حالیکه وسعت ۹۱۶ هکتاری شهر اسدآباد تنها با ۳۷ نفر نیروی خدماتی رفت‌و روب می‌شود.

وی در ادامه از پلاک کوبی درختان سطح شهر خبر داد و گفت: به منظور جلوگیری از قطع و محافظت درختان و شناسنامه دار کردن درختان  کار پلاک کوبی درختان سطح شهر در حال اجراست.

کلانتری بنگر در خصوص نصب ماکت هواپیمای شهدای خلبان اسدآباد در میدان آزادگان نیز خاطرنشان کرد: با وجود پرداخت ۷۰ درصد هزینه متاسفانه هنوز ساخت ماکت هواپیما در هاله‌ای از ابهام به سر می‌برد که برای رفع این مسئله با تهران در حال  مکاتبه هستیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha