• شنبه / ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۲:۴۶
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1400112317947
  • خبرنگار : 50184

اعمال محدودیت‌های ورزشی جدید در کرمانشاه

اعمال محدودیت‌های ورزشی جدید در کرمانشاه

ایسنا/کرمانشاه به گفته معاون ورزش و جوانان استان کرمانشاه، بدنبال تشدید شیوع بیماری کرونا در استان، در اکثر شهرستانها محدودیت‌های ورزشی اعمال می‌شود.

جلال عزیزی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به ورود کرمانشاه به موج ششم کرونا و شیوع سویه امیکرون در استان، اظهار کرد: با توجه به شرایط جدید کرونایی در استان، به  منظور حفظ سلامت ورزشکاران و جامعه ورزشی برخی محدودیت های ورزشی اعمال می شود.

وی ادامه داد: در این راستا در هشت شهرستان قرمز کرونایی استان یعنی کرمانشاه، اسلام آبادغرب، کنگاور، گیلانغرب، سنقر و کلیایی، روانسر، هرسین و سرپلذهاب تنها رشته های ورزشی که در مشاغل گروه یک قرار دارند، مجاز به فعالیت خواهند بود.

معاون ورزش و جوانان استان تصریح کرد: تنها رشته‌های انفرادی و رشته هایی که در فضای باز فعال هستند مانند کوهنوردی، گلف، موتورسواری، قایقرانی، سوارکاری، دوومیدانی، تیروکمان، تیراندازی، دوچرخه سواری، تنیس خاکی و... در این شهرستانها مجاز به فعالیت هستند.

به گفته این مسئول، در این هشت شهرستان باشگاه های بدنسازی و پرورش اندام، استخرهای سربسته و رشته‌های پربرخورد مجاز به فعالیت نیستند.  

وی تاکید کرد: در شهرستانهای نارنجی استان که شامل چهار شهر پاوه، جوانرود، صحنه و قصرشیرین می شود، علاوه بر رشته های گروه یک، رشته های گروه دوم شامل بدنسازی و پرورش اندام، تنیس روی میز، شمشیربازی، سه گانه، بدمینتون، فوتبال سالنی، ورزش روستایی و... می‌توانند با رعایت پروتکل هایی بهداشتی فعالیت کنند.

عزیزی با بیان اینکه در سطح استان تنها  دو شهرستان دالاهو و ثلاث باباجانی در شرایط زرد کرونایی هستند، عنوان کرد: در این دو شهر تمام رشته های ورزشی اعم  از کم برخورد، پربرخورد، باشگاه های بدنسازی و استخرها  می توانند فعالیت داشته باشند.

وی همچنین با اشاره به میزبانی کرمانشاه برای چند رویداد ملی و بین المللی طی روزهای آینده، افزود: با توجه به شرایط کرونایی پیش آمده در کرمانشاه، دیگر امکان برگزاری این رویدادها را نخواهیم داشت.

انتهای پیام  

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha