• شنبه / ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۴:۴۷
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1400112318163
  • منبع : نمایندگی قزوین

باتری صنعتی، باتری UPS، دستگاه یو پی اس

باتری صنعتی، باتری UPS، دستگاه یو پی اس

ایسنا/قزوین خرید باتری ماشین و سفارش آنلاین و استفاده از اینترنت موجب آسان‌تر شدن ارتباطات و برطرف شدن نیاز رانندگان خودروهای سواری شده است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام امداد باتری، UPS تشکیل شده از سه کلمه uninterruptible power supply به معنای منبع تغذیه اضطراری یا منبع تغذیه بدون وقفه (UPS) یک دستگاه الکتریکی است که در صورت از کار افتادن منبع برق ورودی یا برق شهری، برق اضطراری را برای بار تأمین می‌کند. یک یو پی اس با یک سیستم برق کمکی یا اضطراری یا ژنراتور آماده به کار متفاوت است زیرا با تأمین انرژی ذخیره شده در باتری یو پی اس، ابرخازن‌ها یا چرخ فلایویل‌ها، محافظت تقریباً آنی در برابر قطع برق ورودی را فراهم می‌کند.

زمان کارکرد بیشتر منابع برق بدون وقفه در باتری نسبتاً کوتاه است (فقط چند دقیقه) اما برای راه‌اندازی یک منبع برق آماده به کار یا خاموش کردن صحیح تجهیزات محافظت شده کافی است. یک نوع ستسیستم برق پیوسته.

باتری صنعتی

در مقایسه با باتری‌های معمولی، باتری‌ صنعتی بهتر عمل می‌کنند یا به گونه‌ای طراحی می‌شوند که قدرتمندتر باشند، اما برخی از عملکرد را نیز قربانی می‌کنند.
به عنوان مثال: به منظور انجام تخلیه با نرخ بالا، شماره چرخه کاهش خواهد یافت.

سالانه میلیاردها باتری در سراسر جهان تولید می‌شود که اکثریت قریب به اتفاق آن‌ها در دستگاه‌های مصرفی مانند چراغ قوه، دوربین، لپ‌تاپ و گوشی‌های هوشمند استفاده می‌شوند. این برنامه های مصرف کننده به باتری های قابل شارژ و اولیه (غیر قابل شارژ) نیاز دارند، این باتری ها فقط به ظرفیت کافی، مفید و اقتصادی نیاز دارند.

همیشه باتری یو پی اس به نام باتری قدرت بالا مشهور هستند. با این حال، هیچ استانداردی برای این اصطلاح وجود ندارد، بنابراین میزان طراحی یک دستگاه "صنعتی" به تولید کنندگان و رضایت کاربر نهایی بستگی دارد. «باتری صنعتی» برای دستگاه های صنعتی مانند لیفتراک، وسیله نقلیه و مته برقی و غیره مناسب است.

باتری مخابراتی

کارخانه های صبا باتری و سپاهان باتری به طراحی، تولید و عرضه راه حل های باتری برای صنعت مخابرات پرداخته اند و شهرت بسیار خوبی برای ارائه راه حل های با کیفیت و نوآورانه برای ذخیره سازی انرژی و انرژی پشتیبان در برنامه های کاربردی بر روی شبکه و خارج از شبکه به دست آورده اند.

در دنیای مدرن امروزی، با ظهور گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها، شرکت‌های مخابراتی تنوع رو به رشدی از خدمات مصرف‌کننده و تجاری از تلویزیون کابلی و ماهواره‌ای گرفته تا تلفن و اینترنت را ارائه می‌کنند. با توجه بیشتر و بیشتر مردم به ارتباطات از راه دور برای ماندن در ارتباط، جلوگیری از قطع شدن شبکه ناشی از وقفه و خرابی در منبع تغذیه مهمتر از همیشه است. در نتیجه در تمامی شبکه های مخابراتی از باتری مخابراتی استفاده می شود تا از قطع برق برای چند ثانیه هم، جلوگیری کند.

باتری یو پی اس صبا

باتری یو پی اس معمولاً برای محافظت از سخت‌افزارهایی مانند رایانه‌ها، مراکز داده، تجهیزات مخابراتی یا سایر تجهیزات الکتریکی استفاده می‌شود که در آن قطع برق غیرمنتظره می‌تواند منجر به صدمات، تلفات، اختلال جدی در تجارت یا از دست دادن داده شود. اندازه واحدهای یو پی اس از واحدهایی که برای محافظت از یک کامپیوتر بدون نمایشگر ویدیویی طراحی شده اند (حدود ۲۰۰ ولت آمپر ) تا واحدهای بزرگی که کل مراکز داده یا ساختمان ها را تامین می کنند، متفاوت است. بزرگترین یو پی اس جهان، سیستم ذخیره انرژی باتری ۴۶ مگاواتی (BESS)، در فیربنکس، آلاسکا، برق کل شهر و جوامع روستایی اطراف را در هنگام قطع برق تامین می کند.

در حال حاضر باتری یو پی اس در ایران و خاورمیانه توسط دو کارخانه پیشرفته سپاهان باتری و صبا باتری در حال تولید است، که شما می توانید با خیال راحت از باتری یو پی اس صبا و باتری یو پی اس سپاهان باتری در مجموعه خود استفاده کنید.

یو پی اس فاراتل

منبع تغذیه اضطراری، دستگاه یو پی اس، که به عنوان پشتیبان باتری نیز شناخته می شود، زمانی که منبع برق معمولی شما از کار بیفتد یا ولتاژ به سطح غیر قابل قبولی کاهش یابد، برق پشتیبان را فراهم می کند. UPS امکان خاموش کردن ایمن و منظم رایانه و تجهیزات متصل را فراهم می کند. اندازه و طراحی یک یو پی اس تعیین کننده مدت زمان تامین برق است.

Standby اساسی ترین توپولوژی UPS است. یک یو پی اس آماده به کار در صورت بروز مشکلات رایج برق مانند خاموشی، کاهش ولتاژ یا افزایش ولتاژ به برق پشتیبان باتری متوسل می شود. هنگامی که برق ورودی از سطوح ولتاژ ایمن پایین می‌آید یا از آن بالاتر می‌رود، UPS به برق باتری DC تغییر می‌کند و سپس برای راه‌اندازی تجهیزات متصل، آن را به برق AC معکوس می‌کند.

این مدل‌ها برای لوازم الکترونیکی مصرفی، رایانه های سطح ابتدایی، سیستم های POS، سیستم های امنیتی و سایر تجهیزات الکترونیکی اولیه طراحی شده اند. از یو پی اس فاراتل می توان در بانک ها، بیمارستان ها، مخابرات و ... استفاده کرد. قیمت باتری UPS به موارد زیادی از جمله سطح کیفیت باتری، تکنولوژی تولید باتری، طول عمر باتری و قیمت جهانی فلز سرب بستگی دارد.

کارخانه صبا باتری و سپاهان باتری ، باتری UPS را با مناسب‌ترین قیمت و بالاترین سطح کیفیت در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. تکنولوژی تولید باتری یو پی اس در این ۲ کارخانه بسیار پیشرفته است که باعث عملکرد فوق العاده آنها شده است.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha