• شنبه / ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۵:۵۰
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1400112318237
  • خبرنگار : 50228

شیری فولادی می‌شود/ پاتوسی در جمع شاگردان نکونام می‌ماند

شیری فولادی می‌شود/ پاتوسی در جمع شاگردان نکونام می‌ماند

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: مذاکرات با باشگاه پرسپولیس برای جذب شیری انجام شده و توافقات صورت گرفته است تا طی چند ساعت آینده به تیم ما ملحق شود. 

به گزارش ایسنا، دیدار دو تیم فولاد و آلومینیوم اراک فردا در اهواز برگزار می‌شود که با توجه به محرومیت جواد نکونام در این دیدار، رجبی مربی تیم درنشست خبری پیش از این دیدار حضور پیدا کرد.

او اظهار کرد: فردا یک بازی سخت مقابل آلومینیوم اراک داریم. تیمی که بسیار دونده و پرتلاش است و درگیرانه بازی می‌کند. این تیم بازیکنان سرعتی در خط جلوی خود دارد و همین باعث می‌شود کار ما بسیار سخت شود. امیدواریم بتوانیم بهترین نمایش را داشته باشیم و سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

وی درباره اینکه آیا مهدی شیری با فولاد قرارداد بسته است و همچنین جذب بازیکن آسیایی، خاطرنشان کرد: در ابتدا جا دارد از مدیرعامل باشگاه و اعضای هیات مدیره و همچنین مدیرعامل شرکت فولاد که توانستند بسیار به ما کمک کنند و شرایط را برای جذب بازیکن فراهم کردند، تشکر کنم. تاکنون موفق به جذب ۵ بازیکن شده‌ایم که از این موضوع خوشحالیم. درباره شیری هم مذاکرات با باشگاه پرسپولیس انجام شده و توافقات صورت گرفته است تا طی چند ساعت آینده به تیم ما ملحق شود. درباره بازیکن آسیایی نیز چون هنوز زمان داریم، در چند روز آینده باشگاه همچنان پیگیر است تا یک بازیکن آسیایی جذب شود. 

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره اینکه آیا پاتوسی دیگر در فولاد می‌ماند؟ گفت: بله پاتوسی در فولاد می‌ماند و شیری به عنوان بازیکن آزاد جذب می‌شود.

وی در پاسخ به این سؤال که با توجه به اینکه آقای نکونام از روند تیم رضایت دارد، آیا می‌توان به قهرمانی در لیگ برتر امیدوار بود، عنوان کرد: در دو سال اخیر با توجه به بسته بودن پنجره مان به تیم بسیار فشار آمد و امسال هم با توجه به اینکه از ابتدای فصل همراه با تیم نبودیم، شرایط را برای تیم سخت می‌کند ولی با توجه به نفراتی که جذب شده است و البته زمان می‌برد تا هماهنگ شوند، باید بگویم با تمام انرژی و توانمان سعی می‌کنیم از نام بزرگ فولاد دفاع کنیم و بتوانیم سهمیه آسیایی کسب کنیم و در لیگ قهرمانان آسیا نیز از مرحله اول صعود کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برای بازی فردا حمید بوحمدان را به دلیل اخراج دربازی با پرسپولیس در سوپرجام در اختیار نداریم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha