• یکشنبه / ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۳:۳۰
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1400112418943
  • خبرنگار : 50165

تصویب ۱۰۱ میلیارد تومان اعتبار فرهنگی و هنری در سفر رئیس‌جمهور به استان زنجان

تصویب ۱۰۱ میلیارد تومان اعتبار فرهنگی و هنری در سفر رئیس‌جمهور به استان زنجان

ایسنا/زنجان معاون توسعه مدیریت و منابع‌انسانی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: ۱۰۱ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های این اداره‌کل در سفر رئیس‌جمهور به زنجان مصوب و ابلاغ شده است.

مجید کامیار صبح امروز (۲۴ بهمن ماه) در نشست خبری، با اشاره به اعتبارات مصوب سفر رئیس‌جمهور به استان، اظهار کرد: خوشبختانه اعتبارات خوبی برای استان در نظر گرفته شده که نسبت به سایر استان‌ها بی‌نظیر بوده است.

وی با بیان اینکه این اداره‌کل پروژه‌های نیمه‌تمام زیادی دارد، افزود: برای دو هنرستان در شهرک پونک شهرستان زنجان شامل هنرستان هنرهای تجسمی دختران و هنرستان سینما، تئاتر و موسیقی به ترتیب ۴۰ میلیارد تومان و ۳۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده شده و خوشبختانه هنرستان هنرهای تجسمی دختران ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

این مسئول ادامه داد: برای سالن نمایشی که محل تمرین بود و سال‌ها بود که فعالیت آن متوقف شده بود ۲۰ میلیارد تومان و برای پروژه‌ای در ایجرود و هنرستانی در شهرک نصر ۱۱ میلیارد تومان اعتبار تا سال ۱۴۰۲ مصوب شده که در این دو سال آتی به تناسب تخصیص خواهد داشت.

معاون توسعه مدیریت و منابع‌انسانی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، سرجمع بودجه در نظر گرفته شده برای پروژه‌های این اداره‌کل در سفر رئیس‌جمهور به استان را، ۱۰۱ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: امسال برای مجموعه فرهنگی و هنری زرین ۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان نیز اعتبارات استانی در نظر گرفته شده که تاکنون یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تخصیص داشته است.

در ادامه این جلسه معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، اظهار کرد: امسال جشنواره‌ هنرهای تجسمی و جشنواره تئاتر نمایشی استان پس از دو سال توقف برگزار شد.

ابراهیم قاسمی دهه فجر را فرصتی برای بروز و ظهور هنرمندان دانست و عنوان کرد: بخشی از برنامه‌های این دهه در استان اجرا شد و فیلم‌های جشنواره فجر در استان اکران و استقبال خوبی از آن شد و خوشبختانه در جشنواره فجر امسال دو زنجانی سیمرغ بلورین کارگردانی و جایزه نقش مکمل مرد را دریافت کردند.

جعفر محمدی رئیس گروه فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از پیگیری مسکن خبرنگاران خبر داد و گفت: در حال حاضر اسامی متقاضیان به راه و شهرسازی اعلام شده و باید زمینی برای این افراد تخصیص داده شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha