• یکشنبه / ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۶:۵۸
  • دسته‌بندی: صنفی،فرهنگی‌ودانشجویی
  • کد خبر: 1400112419173
  • خبرنگار : 71567

۱۰ پروژه ورزشی در دانشگاه های کشور افتتاح شد

۱۰ پروژه ورزشی در دانشگاه های کشور افتتاح شد

سرپرست معاونت امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان از افتتاح ۱۰ پروژه ورزشی در دانشگا های کشور به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی خبر داد.

به گزارش ایسنا، دکتر اردوان ارژنگ در مراسم افتتاح پروژه های ورزشی در دانشگاه های کشور گفت: یک از اولویت های سازمان امور دانشجویان توسعه فضاها و امکانات ورزشی در دانشگا های کشور است.

وی در ادامه تصریح کرد: یک از اهداف ما سلامتی قشر دانشجو و دانشگاهیان است و امیدوارم با بهره برداری از این پروژه های ورزشی و تکمیل سایر پروژه ها دانشجویان بیشتری به ورزش رو بیاورند و از امکانات ورزشی استفاده کنند.

معاون امور دانشجویان داخل اظهار کرد: یکی از ویژه گی های این پروژه ها بهره برداری و استفاده از تولیدات داخلی است که از جمله می توان به کفپوش هوشمند تعاملی  اشاره داشت که طراحی و ساخت آن توسط پژوهشگران پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی انجام شده است.

در ادامه دکتر علی دوست سرپرست اداره کل تربیت بدنی سازمان دانشجویان وزارت علوم در خصوص این پروژه های ورزشی گفت: ما امروز سه کفپوش هوشمند تعاملی، چهار چمن مصنوعی و سه توسعه دوچرخه سواری را در ۱۰ دانشگاه افتتاح خواهیم کرد .

دکتر علی دوست گفت: این پروژه ها از محل اعتبارات سازمان امور دانشجویان و صندوق رفاه دانشجویان تکمیل و بهره برداری شده است.

مدیر کل تربیت بدنی سازمان دانشجویان وزارت علوم در پایان گفت: با بهره برداری از این پروژه ها ۱۳ هزار متر مربع به فضاهای ورزشی دانشگاه های کشور اضافه خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان امور دانشجویان، در این آیین سه کفپوش هوشمند تعاملی در دانشگاه های تبریز،فردوسی مشهد و مازندران، چهار چمن مصنوعی در دانشگاه های زابل، شهید چمران اهواز، گیلان و هنر تهران و سه پروژه توسعه دوچرخه سواری در دانشگاه های بیرجند، خلیج فارس و خوارزمی به بهره برداری رسید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha