• یکشنبه / ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۹:۱۷
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1400112419234
  • خبرنگار : 50228

واکنش مربی فولاد به انتقاد رسول خطیبی

واکنش مربی فولاد به انتقاد رسول خطیبی

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان به صحبت های رسول خطیبی واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال فولاد خوزستان در هفته هفدهم لیگ برتر با یک گل از سد تیم آلومینیوم اراک گذشت.

حمیدرضا رجبی که به دلیل محرومیت جواد نکونام سرمربی فولاد در نشست خبری بعد از این بازی حاضر شد، اظهار کرد: واقعا بازی سختی بود. تیم آلومینیوم واقعا تیم درگیر و فیزیکی است و جلوی تیم‌های بزرگ همیشه خوب بازی می‌کند و هیچ تیمی نتوانسته راحت این تیم را شکست دهد.

وی بیان کرد: بازی خیلی منطقی انجام دادیم و در نیمه اول کاملا بر بازی سوار بودیم و اجازه ندادیم حریف خود نمایی کند و حریف بازی مستقیم انجام می‌داد. ما در نیمه دوم نیز یکسری تغییرات داشتیم و باتوجه به این که حریف کاملاً دفاع می‌کرد یکسری نفرات هجومی وارد زمین کردیم و توانستیم بازی را ببریم.

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در واکنش به این سوال که خطیبی هم اعتقاد داشت که فولاد موقعیتی نداشته است، گفت: به نظر من کادرفنی حریف فوتبال را درست ندیده است یا شاید پرواز آن‌ها با تاخیر رسیده است و یا اشتباه دیده‌اند. فولاد در نیمه اول ششم موقعیت ۶۰-۷۰ درصدی داشت. به هر حال مگر در فوتبال ایران تیم‌ها چند موقعیت گلزنی دارند؟ ما مقابل آلومینیوم که تیم قوی است و تیم‌ها را اذیت کرده است در یک نیمه شش موقعیت گل داشتیم و اگر شش موقعیت کم است، سعی می‌کنیم در بازی‌های بعدی هفت هشت موقعیت داشته باشیم.

وی همچنین درباره انتقاد رسول خطیبی به اتلاف وقت توسط فولادی ها، خاطرنشان کرد: خطیبی همبازی ما بوده است و هر موقع تیم در تمرین یا بازی می‌باخت خیلی زود اعصابش خراب می‌شد. به هر حال تیم آلومینیوم  هفت هشت بازی است که نتوانسته ببرد و فشاری روی تیم آن‌ها است و همین باعث شده است که چنین اظهاراتی داشته باشد. وقتی بازی فیزیکی باشد خود به خود درگیری زیاد است و همین باعث می‌شود بازیکنان آسیب ببینند. نیمه اول وقتی ما فشار می‌آوردیم، حریف خیلی راحت وقت تلف می‌کرد و در نیمه دوم هم که بازیکنان ما آسیب دیدند در حد یکی دو دقیقه برانکارد وارد زمین شد.

 رجبی همچنین در واکنش به این صحبت که فولاد هزینه زیادی برای خرید بازیکن داشته است نیز گفت: ببینید همین تیم آلومینیوم در دو سه سال اخیر چند بازیکن گرفته است، در حالی که دو پنجره فولاد بسته بود و تیمی که در آسیا و در جام حذفی بازی کرده و سهمیه گرفته است، دو سال است بازیکنی جذب نکرده بود و چون چهار پنج بازیکن گرفته‌ایم دلیلی نیست که زیاد هزینه کرده‌ایم. دو سال است که نفر نداشتیم و مجبور بودیم بازیکن بگیریم. در بازی‌های آینده خیلی بهتر می‌توانیم ظاهر شویم و باید برای بهترین جایگاه برای فولاد بجنگیم.

وی درباره عملکرد داور نیز بیان کرد: داور بازی با کارت‌های زردی که داد، عملا تیم ما را دست به عصا کرد و مجبور شدیم محتاط بازی کنیم و این روی عملکرد ما تاثیر داشت. به هر حال اگر داور اخطارهای الکی نمی‌داد، صد درصد می‌توانستیم بهتر بازی کنیم. امیدوارم داور درست قضاوت کرده باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha