• یکشنبه / ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ / ۲۱:۳۸
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1400112419292
  • خبرنگار : 71486

مجیدی: تارتار توپ را با خودش به اصفهان ببرد/ چرا همه دنبال زیبا بازی کردن استقلال هستند؟

مجیدی: تارتار توپ را با خودش به اصفهان ببرد/ چرا همه دنبال زیبا بازی کردن استقلال هستند؟

سرمربی استقلال از نمایش تیمش مقابل ذوب‌آهن تمجید کرد.

به گزارش ایسنا، فرهاد مجیدی سرمربی استقلال در نشست خبری پس از مصاف با ذوب‌آهن گفت: قبل از اینکه بخواهم درباره بازی صحبت کنم، می‌خواهم درباره اتفاقی که در این چند هفته برای تیم ما رخ داده صحبت کنم. ما پانزده روز تمرین نکردیم. اکثر بازیکنان ما درگیر بیماری بودند. بعد از چهار روز تمرین مقابل هوادار بازی کردیم و سپس یک روز ریکاوری کردیم و یک روز تمرین کردیم. در ادامه صد و بیست دقیقه برابر پیکان بازی کردیم. امروز هم برابر ذوب‌آهن به میدان رفتیم. به هواداران و بازیکنانم این پیروزی را تبریک می‌گویم. یک پیغام به بازیکنانم دارم و می‌خواهم به ‌آن‌ها بگویم که شما فوق‌العاده هستید. با توجه به شرایطی که برای ما رخ داد، بازیکنانم با تمام وجود کار کردند و به تیم ذوب‌آهن هم خسته نباشید می‌گویم. بازی خیلی خوبی را مخصوصا در نیمه دوم شاهد بودیم.

وی در خصوص عملکرد حردانی گفت: وریا دو بازی به میدان رفته بود و سعی کردیم از بازیکنانی استفاده کنیم که بیشتر استراحت کرده بودند. آقای حردانی به خصوص در نیمه دوم فوق‌العاده بود. از او کاملا رضایت دارم و او از جوان‌های خوب ما است و امیدوارم در استقلال پیشرفت کند و در تیم ملی هم فیکس بازی کند.

مجیدی در خصوص عملکرد داوری اظهار کرد: من آخر بازی به داور گفتم که کل نود دقیقه من یکبار اعتراض کردم که همان یکبار را هم داور به من کارت زرد داد. در کل به نظرم داوری بسیار خوب بود.

او در واکنش به سوال خبرنگاری که اعتقاد داشت استقلال زیبا بازی نمی‌کند و به دنبال دلیل این موضوع بود، گفت: شما این سوال را از دیگر مربیان هم می‌پرسید؟ من دو بازی لیگ برتری دیگر را دیدم و هیچ چیزی در این بازی‌ها ندیدم. نمی‌دانم چرا همه به دنبال زیبا بازی کردن استقلال هستند. بازیکنان من فوق‌العاده و بهترین هستند. از آن‌ها ممنونم. با آن ها صحبت کردم و گفتم باید این روند را حفظ کنیم. کار سختی است ولی با وجود بازیکنانم فکر می‌کنم بتوانیم این کار را بکنیم.

وی در پایان و در پاسخ به این سوال که تارتار مدعی شده که تیمش کاملا برتر از استقلال بوده، بیان کرد: آقای تارتار می‌توانند توپ را با خودشان به اصفهان ببرند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۱۱-۲۵ ۰۶:۴۴

واقعا من بدون قرض میگم متاسفم از ادبیات این مربی ببینید چه نوجوون ها و جوون هایی پای حرف ها و رفتار این فرد مینشینن اصلا انتقاد و قبول نداره شما رفتار نوید کیا گل محمدی تارتار خود عنایتی و .... بیار کنار ادبیاتش ببین چقدر مغرورره

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۲۵ ۱۱:۴۵

با سلام. سرمربی محترم استقلال، با کمال تاسف باید عرض کنم شما از سواد اجتماعی، بسیار دور هستید. یک دانش اموز بسیار درسخوان، اگر در طول دوران تحصیل سواد اجتمایی را یاد نگیرد زندگی را بشدت برای خود و دیگران زهر می کند. فردی که فاقد سواد اجتمایی است، چون گزینه دیگری برای مدیریت خشم خود بلد نیست، با همان ابزار معیوبش وارد روابط اجتماعی می‌شود. نخستین آسیب، این است که این فرد نمی‌تواند روابط عمیقی را با دیگران شکل بدهد. روابط انسان‌ها مبتنی بر پیچیدگی‌های روانی هیجانی آنهاست. جناب مجیدی، شما با خودت مسئله دارید و با دیگران درگیر می‌شوید. اما چون نمی‌توانید به شیوه بالغانه این مشکلات را مدیریت کنید، به عصبی شدن و پرتاب کردن ان خشم به سمت دیگری رو می‌‌آورید. این مدل زندگی کردن به شالوده تمام روابط شما تبدیل شده است. سرمربی محترم استقلال،شما مدارا و شکیبایی کردن با دیگران را بلد نیستید ودر نتیجه، خشم را در وجوتان جایگزین کرده اید. متاسفانه باید عرض کنم شما با سطح سواد اجتماعی پایین در یک چرخه‌ای باطل قرار‌ گرفته اید، و بر همین اصل به بزرگتر های خود در فوتبال مثل سرمربی تیم ملی فوتبال و سرمربی ذوب اهن احترام نمی گذارید.

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۲۵ ۱۱:۵۶

با سلام بعنوان یک ایرانی فوتبالیست که بیش از پنجاه سال هست که طرفدارفوتبال وتیم های خوب فوتبالی از جمله تاج سابق (استقلال) هستم وعلاقمند به جناب مجیدی فوتبالیست خوب سابق و مربی جوان موفق و رو به رشد ،وبا حفظ دایره کری خوانی توصیه می کنم جنا مجیدی “ادب مرد به از دولت اوست “ذوب آهن روز یکشنبه ۲۴بهمن یکی از بازی های بسیار خوب را ارائه داد و چنانچه کمی با چاشنی شانس همراه می شد شایدنتیجه بازی مساوی و یا حتی شکست استقلال منجر می شد.

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۲۵ ۱۶:۲۵

واقعا چرا همش از جناب مجیدی چنین سوالی میپرسین بازی پرسپولیس یعنی بهتر از استقلال هست! استقلال بسیار خوب بازی میکند و واقعا از آقا فرهاد و بازیکنان ممنونیم بسیار خوب بازی میکنند💙👑

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۲۵ ۱۷:۰۰

مجیدی حقاء که بایست بهت گفت مجیدی شب دراز است